SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat zarobił na gwiazdach 48 mln złotych

Polsat zakończył emisję drugiej edycji show "Jak oni śpiewają". Program oglądało średnio 4,1 mln osób (28,24 proc. udziału w rynku). Z samych reklam kanał zarobił blisko 48 mln złotych.

Najmniej widzów przyciągnął pierwszy odcinek "Jak oni śpiewają". Widziało go 3,5 mln widzów (23,88 proc. udziału) -wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. Największą popularnością cieszył finał widowiska. Zwycięstwo Joanny Liszowskiej zobaczyło 4,8 mln osób (31,66 proc. udziału).

Data AMR SHR % 16-49 SHR%
08-09-2007 3490226 23,88% 22,18%
15-09-2007 3988506 28,97% 28,95%
22-09-2007 3719651 28,07% 27,31%
29-09-2007 3887115 27,45% 25,57%
06-10-2007 4230733 29,64% 27,03%
20-10-2007 4231970 28,06% 25,96%
27-10-2007 4210394 27,90% 26,10%
03-11-2007 4309850 28,09% 25,31%
10-11-2007 4049478 27,71% 25,92%
24-11-2007 3853187 26,41% 24,18%
01-12-2007 4216436 28,05% 25,11%
08-12-2007 4311673 29,55% 26,22%
15-12-2007 4758730 31,66% 29,53%

Dzięki emisji show Polsat z udziałami na poziomie 28,24 proc. był liderem pasma. Druga pozycja z udziałem w rynku na poziomie 24,70 proc. przypadła TVP1 (3,6 mln widzów). Trzecia była telewizja TVN, która zdobyła 18,10 proc. udziału w rynku (2,63 mln osób). Wśród widowni programu dominowały kobiety oraz mieszkańcy wsi.



AFF ADH %
Płeć Mężczyźni 35,87% 74

Kobiety 64,13% 124
Wiek 4.-9 3,24% 52

10.-15 6,28% 79

16 - 19 3,18% 51

20 - 24 4,49% 50

25 - 29 4,90% 58

30 - 34 7,09% 93

35 - 39 5,95% 91

40 - 44 6,62% 98

45 - 49 9,59% 119

50 - 54 11,04% 134

55 - 59 12,70% 183

60+ 24,93% 138
Wlk.miasta Wieś 41,20% 107

< 50 tys. 22,81% 95

50-100 tys. 9,70% 109

100-200 tys. 8,19% 102

> 200 tys. 18,11% 88
Zawód Top management 5,37% 67

Pracownicy szczebla średniego 10,47% 87

Pracownicy fizyczni i rolnicy 19,01% 99

Emeryci 38,93% 149

Inni 26,22% 76
Wykształcenie Podstawowe 51,59% 113

Średnie 29,62% 100

Wyższe 9,28% 86

Inne 9,52% 67

Show wyprodukowała firma Rochstar, która zajmie się także realizację trzeciej odsłony programu. Polsat na razie nie udziela żadnych informacji na jej temat.

Przypomnijmy, że pierwszą edycję "Jak oni śpiewają", emitowaną przez Polsat wiosną br., śledziło przed telewizorami średnio 4,5 mln widzów, przy udziale w rynku na poziomie 31 proc. Wpływy reklamowe wyniosły 32,4 mln złotych.

Dołącz do dyskusji: Polsat zarobił na gwiazdach 48 mln złotych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl