Effie Awards 2024: 63 nagrody, bez Grand Prix. Złota dla Żabki, Łomży, Muzeum Polin
Jury 25. edycji konkursu Effie 2024 wyróżniło nominacją 29 prac, przyznało 63 nagrody w tym 34 brązy, 25 sreber i 4 złota. Najwyższe wyróżnienia otrzymały kampanie Żabki, Łomży oraz dwukrotnie Muzeum Polin. W rankingu najlepszych agencji i marketerów wygrały DDB Warszawa, Starcom i Maspex.
Konkurs Effie Awards to najważniejsze wydarzenie branżowe nagradzające najbardziej liczące się pod względem efektywności działań firmy, zarówno klientów, jak i agencje komunikacyjne dla nich pracujące.
Ponad 200 ekspertów i ekspertek z 14 grup jurorskich oceniało projekty zgłoszone w 27 kategoriach, pracując pod przewodnictwem Ewy Szmidt, prezeski Empik.
Jury wyróżniło nominacją 29 prac, przyznało 63 nagrody w tym 34 brązy, 25 sreber i 4 złota.
Effie Awards 2024: wyniki
Złote statuetki Effie Awards 2024 otrzymali autorzy kampanii i rozwiązań biznesowych:
Kategoria Brand Experience – Żabka. Żabu – Żabka, 180heartbeats + Jung von Matt;
Kategorii Long Term – Łomża. W swoim tempie – Van Pur, Brasil, EssenceMediacom;
Kategoria PR & Employer Branding – Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Z dwóch stron muru – Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett, Prodigious, Zenith;
Kategoria Smart Budget – Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Z dwóch stron muru - Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett, Prodigious, Zenith.
W tegorocznej edycji konkursu nie przyznano Grand Prix.
Rankingi agencji komunikacyjnych i firm nagrodzonych w Effie
Ranking 25-lecia konkursu Effie w Polsce:
Agencja 25-lecia – DDB Warszawa
Agencja Mediowa 25-lecia – Starcom
Firma 25-lecia – ING Bank Śląski
Ranking 2024 r.:
Agencja 2024 r. – DDB Warszawa
Agencja Mediowa 2024 r. – Starcom
Firma 2024 r. – Grupa Maspex
– To kolejny bardzo ważny krok dla SAR i środowiska marketingowego w budowaniu dialogu i rozwijaniu partnerstwa agencji z marketerami. Ranking ocenia ich pod kątem osiągnięć w trzech kluczowych konkursach. Im więcej zwycięstw, tym wyższa pozycja. Dzięki takiemu podejściu wyróżniamy marketerów, którzy tworzą spójne i skuteczne kampanie marketingowe, podkreślając znaczenie holistycznego podejścia do biznesu – komentuje Marcin Gaworski, prezes Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
Ranking najwyżej ocenianych Marketerów/Marek prezentowany na Effie liczy się do nagrody Marketing Master, jaką SAR wręczy w tym roku po raz pierwszy.
Dołącz do dyskusji: Effie Awards 2024: 63 nagrody, bez Grand Prix. Złota dla Żabki, Łomży, Muzeum Polin