Burger Rywala od MAX Premium Burgers będzie miał nową odsłonę
7 listopada szwedzka sieć MAX Premium Burgers wprowadzi do polskich restauracji nową wersję swojego hitowego Burgera Rywala. Tego samego dnia wystartuje z kampanią marketingową pod hasłem „Nadal robimy to lepiej. Tylko ostrzej”.
W 2023 roku, MAX powiedział konkurencji „Zrobiliśmy to lepiej”. Hasło tegorocznej kampanii, „Nadal robimy to lepiej. Tylko ostrzej” kontynuuje strategię „zaczepiania” konkurencji, znaną z innych rynków zachodnich.
– Biorąc pod uwagę duże zainteresowanie oryginalnym Burgerem Rywala oraz związany z nim wzrost sprzedaży, postanowiliśmy ponownie podjąć wyzwanie w tym, co dla nas najważniejsze: smaku, jakości i działaniach na rzecz zrównoważonego rozwoju. Nie boję się powiedzieć, że po raz kolejny zrobiliśmy to lepiej. Nowy Rywal wyraża nasze zobowiązanie do ciągłego doskonalenia się i stawiania wyzwań sobie oraz konkurencji. Nowy smak, ta sama satysfakcja – mówi Richard Bergfors, CEO MAX Burgers.
W nowej odsłonie burgera sos na bazie szwedzkiej borówki i dipu BBQ został zastąpiony pikantnymi, piklowanymi papryczkami jalapeño i sosem aioli.
Każda wersja Rywala No. 2 serwowana jest z panierowaną mozzarellą oraz kotletem do wyboru: wołowiną, wołowiną z bekonem, chrupiącym kurczakiem lub roślinnym Plant Beef. Całość zamknięta jest w autorskiej bułce Frisco.
Nowy Burger Rywala
Kampania MAX Premium Burgers pod hasłem „Nadal robimy to lepiej. Tylko ostrzej” obejmuje działania OOH, digital, social media, PR i współpracę z influencerami.
Działania public relations prowadzi Havas PR Warsaw, kampanię w mediach agencja Wavemaker, social media i współpracę z influencerami koordynuje agencja albo albo, za organizację eventów odpowiada agencja Moodboard. Start kampanii poprzedziły działania z partnerami delivery: Uber Eats, Glovo, Pyszne.pl, Bolt i Wolt, w których goście mogli zamówić nowego burgera pod nazwą #SecretBurger.
Dołącz do dyskusji: Burger Rywala od MAX Premium Burgers będzie miał nową odsłonę