Wraz z początkiem kwietnia wystartowała szeroko zakrojona kampania reklamowa marki VIDARON, która w kategorii ochrona i dekoracja drewna, cieszy się dużym zaufaniem konsumentów. Brand pozytywnie wyróżnia się na tle konkurencji, klienci doceniają wysoką jakość, nowoczesność i innowacyjność produktów nim sygnowanych. Tegoroczna odsłona kampanii ma zatem wzmocnić wśród grupy docelowej ten pozytywny trend. – VIDARON, marka inspirowana Skandynawią, gdzie drewno stanowi szczególną wartość, pozwala w kompleksowy i skuteczny sposób zadbać o drewniane przedmioty i konstrukcje. Te wartości akcentuje właśnie aktualna akcja wizerunkowo-reklamowa VIDARON – tłumaczy Anna Szymaszek, Specjalista ds. PR Produktowego w FFiL Śnieżka SA.
Działania promocyjno-reklamowe obejmą nie tylko najpopularniejsze stacje telewizyjne (m.in.: TVP 1, TVP 2, POLSAT, TVN czy TVN 7) czy prestiżowe tytuły prasowe (np. „Murator”), lecz także Internet, gdzie wykorzystanych zostanie ponadto szereg nowoczesnych narzędzi e-marketingowych. Kampania została tak zaprojektowana, aby każdy jej element we wszystkich obszarach oddziaływania był ze sobą spójny. Wspierać ją będzie również odpowiednia komunikacja w punktach handlowych.