TVN: spada widownia "Szpiega"
Serial o słynnym agencie polskiego wywiadu Marianie Zacharskim ogląda w TVN 1,85 mln widzów, zapewniając kanałowi 15,6 proc. udziału w rynku. Losy szpiega PRL-u śledzi Bogdan Rymanowski.
Kanał wyemitował dotychczas trzy z sześciu odcinków produkcji. Największą widownię miało pierwsze wydanie programu (2,24 mln widzów i 18,02 proc. udziału).
TVN | 21.30-22.30 | (4+) | (4+) | (16 - 49) |
Data | AMR | SHR % | SHR % | |
SZPIEG | 08-05-2008 | 2241213 | 18,02% | 15,58% |
SZPIEG | 15-05-2008 | 1738788 | 14,82% | 14,07% |
SZPIEG | 22-05-2008 | 1576879 | 12,63% | 11,02% |
Średnio | 2008 | 1851619 | 15,16% | 13,49% |
Średnio | 2007 | 3396077 | 25,80% | 28,92% |
TVN w trakcie emisji "Szpiega" jest stacją czwartego wyboru.
Pierwszy jest Polsat, który emituje filmy fabularne (2,64 mln
widzów, 21,72 proc. udziału). Druga lokata z 2,55 mln widzów i 21
proc. udziałem w rynku przypada TVP1(także filmy fabularne).
Trzecia z widownią na poziomie 1,88 mln osób i 15,49 proc. udziałem
jest Dwójka (m.in. "Doktor House").
Sześcioodcinkowy serial został wyprodukowany w technologii HD. Stacja deklaruje, że "Szpieg" jest jedną z droższych produkcji w jej historii. - To nie jest projekt na komercyjną antenę, ale jeśli TVP nie realizuje podobnych produkcji, musimy czasem przejmować jej misję - tłumaczył przed wprowadzeniem na antenę serialu Edward Miszczak, dyrektor programowy kanału.
Dołącz do dyskusji: TVN: spada widownia "Szpiega"