TurboDymoMan zawstydza bobra w kolejnym spocie 36.6 (wideo)
Rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej 36.6 z udziałem TurboDymoMana. Akcję przygotowała agencja reklamowa Team One i dom mediowy Universal McCann.
TurboDymoMan w startującej właśnie odsłonie kampanii reklamowej 36.6 zawstydza bobra, pokazując, że zna o połowę więcej bitów. Żartobliwy przekaz skierowany przede wszystkim do młodych odbiorców promuje ofertę, w której do każdego doładowania kolejne 50 proc. otrzymuje się gratis. Kreacja nawiązuje też do wcześniejszej kampanii 36.6, w której występował bóbr znający tysiąc bitów.
Akcja - podobnie jak jej poprzednia odsłona - obejmuje telewizję, internet, outdor i materiały BTL. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Team One, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: TurboDymoMan zawstydza bobra w kolejnym spocie 36.6 (wideo)