SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Skittles rezygnuje z tęczy by wesprzeć londyńską paradę równości

Marka Skittles promuje się przy okazji londyńskiej parady równości. Firma wypuściła na rynek biało - czarne opakowania swoich cukierków, a na monochromatycznych plakatach zapowiada, że oddaje tęczowe barwy środowiskom LGBT.

Marka Skittles postanowiła wykorzystać do promocji coroczną londyńską paradę równości, której ostatnia odsłona miała miejsce w ubiegły weekend.

Z okazji parady Skittles wypuścił na rynek limitowaną serię biało-czarnych opakowań, w których umieszczono pozbawione koloru cukierki (zwykle zarówno opakowania, jak i same drażetki mają żywe kolory tęczy).

Kampanii towarzyszą monochromatyczne plakaty, na których marka wyjaśnia, że wspiera środowiska LGBT. Dlatego postanowiła zrezygnować ze swoich tradycyjnych tęczowych barw, odstępując je na razie mniejszościom seksualnym, dla których tęcza jest także rozpoznawalnym znakiem.

Za kreację kampanii odpowiadała agencja adam&eveDDB.

Metryczka:
Client: Mars/Wrigley
Brand: Skittles
Project name: Give the Rainbow
Vice President Marketing, Europe: Rankin Carroll
Confections Marketing Manager: Daniel Newell
Brand Manager: Charlotte Kerr
Agency: adam&eveDDB
Chief Creative Officer Ben Priest
Executive Creative Directors Ben Tollett, Richard Brim
Creatives: Matt Fitch, Mark Lewis
Integrated Producer: Maebh Kelly
Experiential Producer: Emilie Verlander
Project Manager: Caroline Tripp
Managing Partner: Fiona McArthur
Account Director: Brittany Lippett
Account Manager: Matt Dankis
Joint Head of Planning: Jessica Lovell
Senior Planner: David Mortimer
Design: Stanley's King Henry
Head of Design: Alex Fairman
Media agency: Mediacom
Media planner: Lindsey Jordan, Eloise Huntingford
Content production company: cain&abel

 

Dołącz do dyskusji: Skittles rezygnuje z tęczy by wesprzeć londyńską paradę równości

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
vel
szkoda
0 0
odpowiedź