SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polacy przy okazji Tour de Pologne bardziej interesują się kolarstwem

37 proc. osób zainteresowanych sportem przyznaje, że oglądało transmisje z zawodów kolarskich, a 9 proc. - że osobiście uczestniczyło jako widz w takich zawodach. Tour de Pologne to jedna z najlepiej rozpoznawalnych imprez sportowych przez Polaków - wynika z badania Sponsoring Monitor 2019 ARC Rynek i Opinia.

Kolarstwem interesuje się ok. 9 proc. Polaków. Jednocześnie to właśnie wyścig kolarski jest jedną z bardziej rozpoznawalnych imprez sportowych. O Tour de Pologne słyszało 84 proc. badanych. Co więcej, wysoki odsetek osób (64 proc.) spotkał się również z reklamami firm sponsorującymi to wydarzenie.

37 proc. osób zainteresowanych sportem przyznaje, że oglądało transmisje z zawodów kolarskich.

- Kolarstwo tym się wyróżnia na tle pozostałych dyscyplin, że można je oglądać nie tylko w telewizji, lecz również na żywo, bez konieczności dojazdu np. na stadion. Trasa Tour de Pologne na przykład wiedzie przez szereg miasteczek i wsi, co oznacza, że ich mieszkańcy, którzy pewnie na co dzień nie mają możliwości bezpośredniego kontaktu z takimi zawodami, w łatwy sposób mogą stać się bezpośrednimi kibicami. Kolarstwo było z pewnością bardziej popularne w latach 70-tych i 80-tych, ale i teraz jest doceniane przez kibiców, tym bardziej, że jest to dyscyplina atrakcyjna również wizualnie - ocenia dr Adam Czarnecki z ARC Rynek i Opinia.

Dołącz do dyskusji: Polacy przy okazji Tour de Pologne bardziej interesują się kolarstwem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl