'Podróże' po relaunchu sprzedały więcej niż rok temu
Średnia sprzedaż listopadowego numeru miesięcznika "Podróże" (Murator SA), pierwszego wydania po zmianie profilu magazynu na lifestylowy, wyniosła 13 636 egz. - wynika z danych własnych wydawcy.
Oznacza to wzrost o 10 proc. w stosunku do listopadowego numeru z 2007 roku, którego sprzedaż ogółem wg danych ZKDP ukształtowała się na poziomie 12 376 egz.
- To wynik więcej niż zadowalający, biorąc pod uwagę wzrost ceny "Podróży" z 7,90 do 9,95 złotych oraz czas pojawienia się na rynku pierwszego numeru odmienionego miesięcznika - w listopadzie, poza sezonem wyjazdów urlopowych, czyli w trudnym okresie sprzedaży dla pism podróżniczych. Ze względu na wzrost ceny spodziewaliśmy się nawet możliwości spadku sprzedaży - komentuje Ewa P. Porębska, wiceprezes Muratora SA. - Bardziej rzetelnej oceny sprzedaży pisma będzie można podjąć się dopiero po upływie kilku miesięcy od ukazania się na rynku nowej koncepcji "Podróży" - dodaje.
Średnia sprzedaż ogółem tytułu w okresie od stycznia do września br. wyniosła 15 767 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: 'Podróże' po relaunchu sprzedały więcej niż rok temu