SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Podróże' po relaunchu sprzedały więcej niż rok temu

Średnia sprzedaż listopadowego numeru miesięcznika "Podróże" (Murator SA), pierwszego wydania po zmianie profilu magazynu na lifestylowy, wyniosła 13 636 egz. - wynika z danych własnych wydawcy.

Oznacza to wzrost o 10 proc. w stosunku do listopadowego numeru z 2007 roku, którego sprzedaż ogółem wg danych ZKDP ukształtowała się na poziomie 12 376 egz.

- To wynik więcej niż zadowalający, biorąc pod uwagę wzrost ceny "Podróży" z 7,90 do 9,95 złotych oraz czas pojawienia się na rynku pierwszego numeru odmienionego miesięcznika - w listopadzie, poza sezonem wyjazdów urlopowych, czyli w trudnym okresie sprzedaży dla pism podróżniczych. Ze względu na wzrost ceny spodziewaliśmy się nawet możliwości spadku sprzedaży - komentuje Ewa P. Porębska, wiceprezes Muratora SA. - Bardziej rzetelnej oceny sprzedaży pisma będzie można podjąć się dopiero po upływie kilku miesięcy od ukazania się na rynku nowej koncepcji "Podróży" - dodaje.

podroze

Średnia sprzedaż ogółem tytułu w okresie od stycznia do września br. wyniosła 15 767 egz. (dane ZKDP).

Dołącz do dyskusji: 'Podróże' po relaunchu sprzedały więcej niż rok temu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl