SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Nasz nowy dom” hitem Polsatu. Stacja pokonuje konkurencję

Czwartą edycję prowadzonego przez Katarzynę Dowbor reality-show „Nasz nowy dom” po trzech odcinkach ogląda średnio 2,3 mln osób. Polsat w czasie emisji produkcji wygrywa z konkurencyjnymi stacjami.

Katarzyna Dowbor, fot. polsat Katarzyna Dowbor, fot. polsat

Program „Nasz nowy dom 4” oglądać można na antenie Polsatu w niedziele o godz. 17.45, począwszy od 1 marca 2015 roku. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwsze trzy odcinki najnowszej serii formatu oglądało średnio 2,32 mln osób. Przełożyło się to na 16,48 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 20,54 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Do tej pory najwięcej widzów zgromadził odcinek z 15 marca br. Przyciągnął on przed ekrany Polsatu 2,46 mln oglądających.

Trzy topowe odcinki reality-show Polsatu

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

01-03-2015

17:47:54

2 253 691

15,63%

08-03-2015

17:49:31

2 257 483

16,34%

15-03-2015

17:47:52

2 461 495

17,49%

Średnio:

2 324 206

16,48%

Warto dodać, że nadawana wiosną ub.r. cała druga seria reality-show przyciągała przed ekrany mniej widzów. Oglądało ją średnio 1,66 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 13,59 proc. oraz 16,51 proc. (zobacz te dane).

Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu” zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem jest TVP1 emitująca w tym czasie serial „Strażacy” oraz teleturniej muzyczny „Jaka to melodia?”, co przekłada się na 14,55 proc. udziału. Trzecia jest TVP2 (głównie „Panorama”, „Sport telegram” oraz „Pogoda”; 10,74 proc.), natomiast czwartą lokatę zajmuje TVN (gł. „Ugotowani” i „Piekielny hotel”; 7,16 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej TVN jest drugi, trzecia - Jedynka, a czwarta - Dwójka.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

Polsat - Nasz nowy dom 4

2 324 206

16,48%

20,54%

TVP1

2 052 013

14,55%

9,85%

TVP2

1 514 678

10,74%

6,24%

TVN

1 009 324

7,16%

10,16%

Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa pod kierunkiem architekta Martyny Kupczyk oraz kierownika robót Artura Witkowskiego w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny.

Producentem programu jest Constantin Entertainment.

Dołącz do dyskusji: „Nasz nowy dom” hitem Polsatu. Stacja pokonuje konkurencję

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Jestem ciekaw jak te domy trzymają się po roku ich użytkowania, bo nie ma fizycznej możliwości przeprowadzenia gruntownego remontu w ciągu tygodnia!
0 0
odpowiedź
User
cataleya
Jak wyglądają domy po roku możesz zobaczyć w odcinku, w którym odwiedzono kilka rodzin na święta. Zaskakująco dobrze.
0 0
odpowiedź
User
Staszek
@paw Oni mają na remont 5 dni. Z czego pierwszego dnia jest demolka, a piątego popołudniu wraca już rodzina. Da się zrobić taki remont tylko gdy ma się odpowiednią ilość doświadczonych pracowników.
0 0
odpowiedź