Land Rover uruchamia globalną kampanię na 60. urodziny
Koncern samochodowy Land Rover uruchamia globalną kampanię mającą na celu podkreślenie 60 lat istnienia marki.
Kampania została przygotowana przez agencję Wunderman we współpracy z RKCR/Y&R's Team Land Rover - informuje serwis Brand Republic.
Kampania będzie obejmować reklamę telewizyjną, działania z zakresu customer experiences, imprezy w salonach sprzedaży, a także dedykowaną stronę internetową stworzoną przez cyfrowy dział agencji Wunderman.
Na stronie tej, użytkownik będzie mógł przyjrzeć się rozwojowi marki Land Rover od jej pojawienia się na rynku w 1948 roku. Przeglądanie serwisu będzie możliwe dzięki wykorzystaniu pierwszego modelu Land Rovera jako narzędzia nawigacyjnego do podróży po kolejnych dekadach.
Poza tym na stronie znajdą się reklamy z całego świata promujące Land Rovera, a także prezentacja najnowszego modelu LRX, przedstawionego w styczniu bieżącego roku w trakcie targów Detroit Motor Show.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Land Rover uruchamia globalną kampanię na 60. urodziny