SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Komfort ma nową platformę komunikacyjną. Jest oparta na sztucznej inteligencji

Wystartowała kampania reklamowa sieci sklepów Komfort oparta o nową platformę komunikacyjną “Satysfakcja”. Jest to pierwsza kampania wyprodukowana przy użyciu nowatorskiej technologii 3D i sztucznej inteligencji (AI). Działania potrwają do marca 2025 roku.

Nowa platforma kreatywna oraz wykorzystanie rozwiązań produkcyjnych opartych o AI to dla marki sięganie po nieznane. Innowacyjne podejście ma pomóc zbudować zauważalność marki Komfort w kategorii oraz wspierać budowanie świadomości wysokiej jakości jej oferty.  

- W Komforcie nieustannie podnosimy jakość oferty i rozwiązań proponowanych Klientom, mając na celu ich pełną satysfakcję z doświadczenia zakupowego w naszych sklepach. Postanowiliśmy przełożyć tę ambicję wprost na sposób mówienia o marce w kampanii, a nowoczesne technologie nam to umożliwiły - mówi Konrad Jezierski, członek zarządu Sklepów Komfort. S.A. - Nowa platforma kreatywna marki Komfort Satysfakcja to przełom w branży. Po raz pierwszy w produkcji wideo, kluczowego elementu kampanii reklamowej, zastosowano tak nowatorskie metody twórcze i produkcyjne. Wykorzystaliśmy sztuczną inteligencję i silniki dotychczas stosowane tylko w grach. Z perspektywy naszego biznesu jest to niezwykle odważny krok - dodaje. 

3D i sztuczna inteligencja 
Dzięki zastosowaniu zaawansowanych technologii 3D i AI powstały fotorealistyczne spoty wideo, które mają przyciągać wzrok. Produkcja teledysku o długości 2:30 min. - na który składa się 9 reklam z około 120 dynamicznymi ujęciami w 16 unikalnych scenografiach - została w całości zrealizowana w silniku do tworzenia gier Unreal Engine, co pozwoliło na osiągnięcie realizmu i głębi obrazu. 

Scenariusze spotów w zabawny sposób ilustrują wyzwania, z jakimi mierzą się konsumenci stający przed potrzebą remontu lub wyposażenia domu oraz oferują rozwiązania w kategoriach produktowych, w których marka Komfort jest ekspertem takich jak łazienki, podłogi, drzwi czy kuchnie. 

- Remont lub urządzanie wnętrza, w którym mieszkamy to momenty, które często wiążą się z ważnymi zmianami w życiu. Wspieramy naszych klientów na każdym etapie procesu zakupowego w czasie tych zmian, bo rozumiemy wyzwania, przed jakimi stoją i emocje, jakie im mogą towarzyszyć. Dlatego też obietnica, jaką składamy w komunikacji to właśnie uczucie satysfakcji: z dobrych wyborów, z wysokiego standardu obsługi w salonach i sklepie internetowym komfort.pl oraz z najwyższej jakości asortymentu, który mogą u nas kupić, by poczuć się komfortowo w swoim domu. Żeby pokryć w kampanii tak wiele obszarów i kategorii produktowych postanowiliśmy wykorzystać narzędzia usprawniające proces kreatywny i produkcyjny - podkreśla Konrad Jezierski. 

Działania zaplanowane do maja 2025 
Platforma kreatywna powstała w wyniku współpracy marki Komfort z agencją reklamową Digitas oraz producentem kreatywnych treści mimo.ooo. 

Kampania obejmuje szeroki zakres działań marketingowych, w tym reklamę telewizyjną zarówno z wykorzystaniem spotów wizerunkowych jak i sponsoringową, reklamę radiową, na nośnikach OOH oraz kampanie online i advocacy.  

Za strategię, planowanie i zakup mediów offline i online odpowiada agencja mediowa Value Media, która ponownie wygrała przetarg mediowy na obsługę Komfort. Za kampanie SEM, paid social i programmatic, wspierające launch nowej platformy komunikacyjnej odpowiada należąca również do Group One spółka MarTech i e-commerce connected Salestube. Komplementarną obsługą marki w zakresie advocacy - obejmującą działania PR, influencer marketingowe i social media - zajmuje się agencja relevant stories Labcon.  

Kampania podzielona jest na dwie fazy i potrwa do marca 2025 roku.

 

Dołącz do dyskusji: Komfort ma nową platformę komunikacyjną. Jest oparta na sztucznej inteligencji

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pan Kokos
Ależ to jest złe
odpowiedź
User
ojoj
Żenada, oczy same zbierają się do płaczu
odpowiedź
User
JAPRDL
Ja wiem, że nieważne jak mówią, ważne, by mówili... ale k... mać, ja prdl... to jest tragiczne i mam ochoty wykoleć sobie oczy uciąć uszy, jak to widzę.
odpowiedź