SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jamie Oliver nową twarzą reklamową Nikona

Jamie Oliver weźmie udział w nowej kampanii reklamowej marki Nikon. Będzie promował lustrzankę Nikon D3100.

Jamie Oliver, angielski kucharz znany z własnych programów telewizyjnych, będzie twarzą nowej kampanii reklamowej marki Nikon. Akcja wykorzystująca jego wizerunek będzie realizowana w telewizji, prasie i internecie w Europie i Afryce Południowej. Na potrzeby kampanii – reklamującej lustrzankę Nikon D3100 – przygotowano m.in. 30-sekundowy spot prezentujący Olivera i dziewczynkę, która próbuje naśladować jego kunszt kulinarny. Ponadto w reklamach pojawią się maratończyk dopingowany przez rodzinę, co ma obrazować hasło „Jestem twoją dodatkową siłą”, zawodowy fotograf Vincent Munier, podpisany hasłem „Jestem Marco Polo”, a także ceremonia ślubna, której towarzyszyć będzie slogan „Jestem na tak”.

Cała kampania będzie prowadzona pod hasłem „Jestem Nikon”, które jest wykorzystywane w działaniach marketingowych tej marki od wiosny br. (więcej na ten temat).

Poprzednią twarzą reklamową Nikona był piosenkarz Robbie Williams (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Jamie Oliver nową twarzą reklamową Nikona

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
walter
a gdzie spot wideo?
0 0
odpowiedź