Gracze wierzą reklamie
Wielu graczy skłonnych byłoby zaakceptować pojawiające w grach reklamy, w zamian za darmową grę - wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Macrovison.
Spośród 400 przebadanych osób 83% chętnie obejrzałoby 30-sekundowy spot w zamian za możliwość bezpłatnego grania.
Dużym zaufaniem graczy cieszą się także recenzje on-line. 81% zadeklarowało gotowość wypróbowania opisywanej gry, 65% było gotowe ja kupić.
"Tegoroczne badania wskazuje na rosnącą rolę reklamy i konieczność podążania w tym kierunku działań marketingowych." - uważa Michael Buccheim, wiceprezes Macrovison.
"Dzisiejsi gracze coraz częściej kierują się materiałami reklamowymi i promocyjnymi podejmując decyzje dotyczące wyboru gier. Świadomość tego faktu może pomóc producentom gier lepiej zrozumieć grających i mieć większy wpływ na podejmowane przez nich decyzje związane z zakupem nowych gier." - dodaje Buccheim.
Dołącz do dyskusji: Gracze wierzą reklamie