SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Giełda Papierów Wartościowych ma pierwsze w historii hasło reklamowe

"Warsaw Stock Exchange: being professional in EXploration and NEW/CONNECTions" - zaprezentowane wczoraj hasło reklamowe Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie nawiązuje do przekraczania granic i eksplorowania nowych obszarów, jakim jest również inwestowanie.

Hasło "Warsaw Stock Exchange: being professional in EXploration and NEW/CONNECTions" funkcjonuje od wczoraj i jest pierwszym w historii Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

W nowych haśle wielkimi literami wyróżniono EX (od "exchange" w znaczeniu "giełda") i NEW/CONNECT, czyli alternatywny system obrotu, obecny na warszawskiej Giełdzie.

Wprowadzanie nowego hasła zbiegło się z konferencją prasową na GPW poświęconą odkryciu źródeł najdłuższej rzeki świata Amazonki. Dokonał tego polski podróżnik Jacek Pałkiewicz.

gpw

Nawiązując do odkrycia Pałkiewicza, Prezes GPW, Ludwik Sobolewski, charakteryzuje ideę nowego hasła, wskazał, iż "giełda dzisiaj też musi być zjawiskiem, które myśli w sposób niestandardowy, która się nie boi, podejmuje wyzwania i eksploruje".

Hasło "Warsaw Stock Exchange: being professional in EXploration and NEW/CONNECTions" jest kontynuacją nowej strategii marketingowej GPW. W zeszłym miesiącu ruszyła pierwsza w historii Giełdy telewizyjna kampania społeczno-informacyjna pod hasłem "Nie myśl o wszystkim jak o grze", mająca przybliżyć podstawowe mechanizmy funkcjonowania giełdy i zachęcająca do inwestowania.

Dołącz do dyskusji: Giełda Papierów Wartościowych ma pierwsze w historii hasło reklamowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl