SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

eMarketer obniża prognozę dla rynku reklamy online

W przyszłym roku wydatki na reklamę internetową w USA zwiększą się o 8,9 procenta, z 23,6 do 25,7 miliarda dolarów.

Taką prognozę przedstawiła firma badawcza eMarketer, która jeszcze w sierpniu przed pojawieniem się pełnych skutków kryzysu gospodarczego szacowała, że wzrost ten wyniesie 14 procent.

Dobra wiadomość jest taka, że w następnych latach sytuacja będzie stopniowo się poprawiała: w roku 2010 wydatki na reklamę online mają zwiększyć się o 10,9 procenta, a w roku 2013 o 13,5 procenta. To jednak i tak niższe prognozy od wcześniej zakładanych przez analityków z eMarketera.

Największy segment omawianego rynku stanowią reklamy w internetowych wyszukiwarkach. W przyszłym roku wydatki na nie mają wzrosnąć o 14,9 procenta, do poziomu 12,3 miliarda dolarów. To jednak znacznie niższy wskaźnik od zakładanego na bieżący rok (21,4 procenta).

źródło: eMarketer

Dołącz do dyskusji: eMarketer obniża prognozę dla rynku reklamy online

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl