Danny DeVito w nowej kampanii BZ WBK (wideo)
Pod hasłem "Zarabiaj na lokacie i wygraj nawet 2 mln zł" rusza nowa kampania reklamowa BZ WBK. Jej twarzą jest hollywoodzki aktor Danny DeVito.
Startująca właśnie kampania BZ WBK reklamuje lokatę w tym banku, której posiadacze mogą wygrać co najmniej 1 mln zł, natomiast jeśli zostaną przekroczone progi łącznej wartości założonych lokat - nawet 2 mln zł. Twarzą akcji jest hollywoodzki aktor komediowy i producent filmowy Danny DeVito, który w poszczególnych odsłonach kampanii będzie zmagał się z kolejnymi kumulacjami.
Akcja od 24 kwietnia będzie prowadzona w telewizji (m.in. TVN,
TVP1, Polsat, Discovery Polska), prasie (m.in. "Newsweek", "Gazeta
Wyborcza", "Dziennik", "Polska", "Fakt", "Przegląd Sportowy",
"Wprost"), radiu (Radio ZET, Złote Przeboje, Eska, RMF FM),
internecie (Onet.pl, Interia.pl, Wp.pl, Gazeta.pl, gadugadu.pl)
oraz placówkach BZ WBK.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa GPD Advertising, natomiast zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.
W poprzednich kampaniach banku BZ WBK występowali brytyjski komik John Cleese (za ich kreację odpowiadała agencja Men at Work) oraz trener piłkarskiej reprezentacji Polski Leo Beenhakker (kreację przygotowała agencja GPD Advertising).
Dołącz do dyskusji: Danny DeVito w nowej kampanii BZ WBK (wideo)