Budka Suflera i kabaret Ani Mru-Mru promują odnowiony 'Kurier Lubelski'
Od poniedziałku 3 listopada dziennik "Kurier Lubelski" (spółka Kurier Lubelski należąca do Polskapresse) ukazuje się w nowej makiecie i z nowym układem stron. Dzięki zmianom tytuł upodobnił się do innych dzienników wydawanych w ramach projektu "Polska".
Obecnie, w codziennym wydaniu "Kuriera Lubelskiego" funkcjonują następujące sekcje: Lublin, Interwencje, Wokół Lublina, Fakty 24/Polska, Fakty 24/Świat, Opinie, Kultura, Pieniądze, Poradnik, Sport. Autorem nowej szaty graficznej tytułu był Matt Brown, sprawujący opiekę artystyczną nad gazetami wchodzącymi w skład projektu.
Dziennik zyskał także dwa nowe dodatki tematyczne. Od jutra w każdy piątek ukazywać się będzie "Piątek wieczorem", czyli weekendowy przewodnik po Lublinie. W soboty natomiast do gazety dołączane będzie "Forum Akademickie" - znajdą się w nim opinie na temat problemów dotyczących uniwersyteckiego Lublina.
Zmianom towarzyszy kampania reklamowa, która realizowana jest w Radiu Lublin, TVP Lublin oraz z wykorzystaniem outdooru. Na billboardach z hasłem "czytam i polecam" można zobaczyć znane osoby pochodzące z Lublina: zespół Budka Suflera, kabaret Ani Mru-Mru i piłkarza Jacka Bąka. Kampania została w całości przygotowana przez dział marketingu dziennika.
"Kurier Lubelski" w skład projektu "Polska" wszedł w październiku br., ale do Polskapresse należy dopiero od połowy września br. (wydawnictwo kupiło go od Zbigniewa Jakubasa). Średnia sprzedaż ogółem tytułu w okresie od stycznia do września br. wyniosła 9 039 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: