Agencja Fat Baby wystartowała na przekór kryzysowi
Rozpoczęła właśnie działalność agencja reklamowa Fat Baby, której nazwa przekornie nawiązuje do kryzysu gospodarczego. Firma założona przez Cezarego Antonia, Lechosława Kwiatkowskiego i Dariusza Rzontkowskiego pozyskała już pierwszych klientów.
Rozpoczynająca działalność agencja reklamowa Fat Baby przekornie nawiązuje w swojej nazwie do związanego z kryzysem gospodarczym ograniczania budżetów promocyjnych. - Postanowiliśmy, że gdy inni będą kryzysowo zaciskać pasa, nasi klienci i my będziemy opływać w dostatek, a tłusty bobas to przecież symbol dobrobytu i świetlanej przyszłości - uzasadnia Lechosław Kwiatkowski, jeden z założycieli i dyrektor kreatywny firmy, który wcześniej kierował zespołami kreatywnymi agencji Lowe oraz Doug Faber Family. Oprócz niego na czele Fat Baby stoją dyrektor zarządzający Cezary Antoń, który pracował na takim samym stanowisku w agencjach Leo Burnett i Brain oraz dyrektor kreatywny Dariusz Rzontkowski, który wcześniej pełnił tą funkcję w Lowe, TBWA i G7.
Fat Baby wygrała już dotychczas przetargi na obsługę reklamową biura podróży Rainbow Tours i serwisu Kokos.pl. Obecnie firma rywalizuje o budżet promocyjny marki z branży FMCG.
Dołącz do dyskusji: Agencja Fat Baby wystartowała na przekór kryzysowi