SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

2,3 mln widzów ostatniej serii “Przepisu na życie”. Zarobiła 32 mln zł

Piątą i zarazem ostatnią serię “Przepisu na życie” oglądało w TVN 2,3 mln widzów. Produkcja w paśmie nadawania przegrała walkę o widza z Polsatem, ale była liderem rynku w grupie komercyjnej. Ostatni sezon serialu z reklam przyniósł stacji 32 mln zł.

„Przepis na życie 5” na antenie TVN nadawany był w okresie od 1 września do 24 listopada br., w niedziele o godz. 21.00. Średnia oglądalność całej, liczącej 13 odcinków serii wyniosła 2,27 mln widzów. Przełożyło się to na 14,72 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 19,27 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zleceni portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek piątej edycji, który obejrzało 2,46 mln widzów.

Przepis na życie 5

Wszyscy 4+

16-49

Data

 AMR

SHR %

SHR %

01-09-2013

         2 459 838

16,23%

20,91%

08-09-2013

         2 174 928

15,02%

19,23%

15-09-2013

         2 398 223

16,27%

20,52%

22-09-2013

         2 074 420

13,58%

17,73%

29-09-2013

         2 130 247

13,66%

17,67%

06-10-2013

         2 010 443

13,00%

17,21%

13-10-2013

         2 271 346

14,49%

20,72%

20-10-2013

         2 199 597

14,06%

18,72%

27-10-2013

         2 240 066

15,20%

20,61%

03-11-2013

         2 330 528

14,96%

19,01%

10-11-2013

         2 429 009

15,60%

21,07%

17-11-2013

         2 324 854

14,77%

19,32%

24-11-2013

         2 412 122

14,56%

17,99%

Średnia

         2 266 776   

14,72%

19,27%


W paśmie nadawania „Przepisu na życie 5” TVN zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie był Polsat, pokazujący show „Tylko muzyka”, który dał mu 16,74 proc. udziału. Trzecie miejsce zajęła TVP2, nadająca serial “Czas honoru”, której udział wyniósł 11,65 proc. Czwarta lokata należała do TVP1 (końcówka “Blondynki”, filmy fabularne 10,38 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej TVN był liderem rynku, a Polsat zajął miejsce drugie.

 

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

Polsat

2 579 148

16,74%

18,38%

TVN - Przepis na życie

2 266 776

14,72%

19,27%

TVP2

1 794 332

11,65%

9,59%

TVP1

1 598 246

10,38%

7,52%


Spośród pięciu pokazanych serii “Przepisu na życie” największą widownię miała premierowa edycja, którą można było oglądać wiosną 2011 roku w niedziele o godz. 21.25, a potem o 21.45. Jej oglądalność wyniosła 3,17 mln widzów przy udziale wynoszącym 22,57 proc. w grupie 4+ i 25,77 proc. w 16-49.

Przepis na życie

Wszyscy 4+

16-49

Seria

Emisja

 AMR

SHR %

SHR %

I

wiosna 2011

3 170 854

22,57%

25,77%

II

jesień 2011

2 842 814

20,92%

25,57%

III

wiosna 2012

2 697 965

19,92%

24,37%

IV

wiosna 2013

2 436 760

15,40%

19,43%

V

jesień 2013

2 266 776

14,72%

19,27%


Wpływy reklamowe z 13 odcinków piątej odsłony obyczajowej produkcji wyniosły 32,28 mln zł i były wyższe od przychodów poprzedniej serii, które wyniosły 31 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Telewizja TVN zdecydowała się zakończyć emisję serialu “Przepis na życie” na piątym sezonie. Wiosną na jego miejsce w ramówce trafi nowy serial obyczajowy, do którego scenariusz pisze Agnieszka Pilaszewska, scenarzystka “Przepisu”. Na razie stacja nie ujawnia szczegółów produkcji (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: 2,3 mln widzów ostatniej serii “Przepisu na życie”. Zarobiła 32 mln zł

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gość
bardzo dobrze ze koniec tego glupawego gniota ,byl taki nudny ze sie nie dalo tego ogladac jak to bywa z produkcjami made by miszczak
0 0
odpowiedź
User
mateusz
Serial nie był zły, ale dobrze ze juz koniec. Jeszcze wy mienie lekarzy i reszta ok.
0 0
odpowiedź
User
:(
byl to swietny serial, szkoda, ze juz go nie ma ... :
0 0
odpowiedź