Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 2 Października 2024
 
 
 
Stacje MUX-8 wkrótce w wyższym standardzie. Zielone światło od UKE
 
Urząd Komunikacji Elektronicznej zgodził się na to, żeby ósmy multipleks naziemnej telewizji cyfrowej był nadawany w standardzie DVB-T2/HEVC - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. 9 października Emitel spotka się z nadawcami, korzystającymi z MUX-8, aby omówić proces migracji, która pozwoli na nadawanie w wysokiej rozdzielczości.  więcej
 
 
Polsat nowym liderem rynku. TVN24 wyżej niż TVN
 
Na starcie jesiennych ramówek nowym liderem rynku telewizyjnego został Polsat, który wyprzedził TVP1, zajmującą miejsce drugie. Powódź zwiększyła widownię stacji informacyjnych, dlatego na trzecie miejsce wskoczył kanał TVN24. Spory spadek w czołówce zanotowała TVP2. więcej
 
 
"Alkotubki" wycofane. "Czy w imię marketingu można wszystko?"
 
Spółka OLV po ostrym sprzeciwie społecznym i zapowiedziach licznych kontroli ze strony państwowych służb i instytucji zdecydowała się wycofać z rynku tzw. małpki w tubkach Voodoo Monkey. Produkt wzbudził ogromne kontrowersje. - Atrakcyjny design i przystępna cena mogą przyciągać młodzież, a opakowanie dodaje produktowi atrybut dziecinnej niewinności, co w sposób niebezpieczny bagatelizuje problem alkoholizmu. Ale czy to dobrze? Czy w imię marketingu można wszystko, nawet jeśli łamie to zasady współżycia społecznego? - zastanawia się Marek Gonsior.  więcej
 
 
Dawne gwiazdy wrócą do TVP? Tomasz Kammel o sytuacji w "Pytaniu na śniadanie"
 
- Przez 27 lat pracy zawsze rozliczano mnie z wyników oglądalności. I raz w życiu zdarzyło się tak, że mimo fenomenalnych wyników nagle ktoś postanowił coś zmienić. I to było w styczniu tego roku. No i najwyraźniej to, co dzieje się teraz, okazuje się być potwierdzeniem, że tamta decyzja była błędna - mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Kammel. Były gospodarz "Pytania na śniadanie" odniósł się także do medialnych spekulacji o jego powrocie do TVP.  więcej
 
 
TVP szuka agencji mediowej. Wiadomo, ile wyda na reklamy
 
Telewizja Polska ruszyła z przetargiem na planowanie i zakup mediów do jej kampanii - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet przeznaczony do obsługi to 45 mln zł netto. Wadium wynosi 1,35 mln zł. W briefie nadawca wskazał dokładne plany co do komunikacji TVP Info i ,,19.30". więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Debata "Znaczenie inwestycji dla rozwoju gospodarki i Polski" więcej
 
Dodatek "Nowoczesny employer branding" więcej
 
Kochanie na ekranie. Dlaczego widzowie tak chętnie oglądają programy o miłości? więcej
 
Jak PR pomaga docierać do dzisiejszego konsumenta? Debata Wirtualnemedia.pl więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. PR Res Global Investment
Redaktor portalu demagog.org.pl (dział fact-checkingu politycznego) Stowarzyszenie Demagog
Art Director TVN Warner Bros. Discovery
Redaktor / Redaktorka serwisu Onet Podróże Ringier Axel Springer Polska
Asystent/ Asystentka Reportera News- Fakty Po Południu TVN Warner Bros. Discovery
DYREKTOR Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) z siedzibą w Tokio Polska Organizacja Turystyczna
Technik ENG TVN Warner Bros. Discovery
Inżynier SNG TVN Warner Bros. Discovery
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza prawie 3 mln użytkowników, nasz newsletter dociera codziennie do 50 tys. odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Stacje MUX-8 wkrótce w wyższym standardzie. Zielone światło od UKE

Urząd Komunikacji Elektronicznej zgodził się na to, żeby ósmy multipleks naziemnej telewizji cyfrowej był nadawany w standardzie DVB-T2/HEVC - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. 9 października Emitel spotka się z nadawcami, korzystającymi z MUX-8, aby omówić proces migracji, która pozwoli na nadawanie w wysokiej rozdzielczości.  więcej

Polsat nowym liderem rynku. TVN24 wyżej niż TVN

Na starcie jesiennych ramówek nowym liderem rynku telewizyjnego został Polsat, który wyprzedził TVP1, zajmującą miejsce drugie. Powódź zwiększyła widownię stacji informacyjnych, dlatego na trzecie miejsce wskoczył kanał TVN24. Spory spadek w czołówce zanotowała TVP2. więcej

Dawne gwiazdy wrócą do TVP? Tomasz Kammel o sytuacji w "Pytaniu na śniadanie"

- Przez 27 lat pracy zawsze rozliczano mnie z wyników oglądalności. I raz w życiu zdarzyło się tak, że mimo fenomenalnych wyników nagle ktoś postanowił coś zmienić. I to było w styczniu tego roku. No i najwyraźniej to, co dzieje się teraz, okazuje się być potwierdzeniem, że tamta decyzja była błędna - mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Kammel. Były gospodarz "Pytania na śniadanie" odniósł się także do medialnych spekulacji o jego powrocie do TVP.  więcej

TVP szuka agencji mediowej. Wiadomo, ile wyda na reklamy

Telewizja Polska ruszyła z przetargiem na planowanie i zakup mediów do jej kampanii - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet przeznaczony do obsługi to 45 mln zł netto. Wadium wynosi 1,35 mln zł. W briefie nadawca wskazał dokładne plany co do komunikacji TVP Info i ,,19.30". więcej

Karol Paciorek w TVN Style. Poprowadzi nowy program

Karol Paciorek będzie kolejnym prowadzącym nowy magazyn ,,Dobry Wieczór", który od połowy października br. będzie emitować kanał TVN Style - dowiedział się portal Wirtulanemedia.pl. więcej

Cinemax 2 wycofał film po skardze KRRiT do Czech

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji poskarżyła się do czeskiej odpowiedniczki na polską wersję kanału Cinemax 2. Stacja nadaje na podstawie koncesji z Pragi. Tamtejszy regulator nie ukarał jednak nadawcy za zbyt wczesną emisję filmu ,,Rimini". Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że Warner Bros. Discovery zdecydował się usunąć produkcję z ramówki kanału. więcej

Nowy kanał Red Carpet Media Group już nadaje

W serwisie streamingowym Rakuten TV zadebiutował kanał Red Carpet International. Leszek Kułak, przewodniczący rady nadzorczej Red Carpet Media Group informuje Wirtualnemedia.pl, że oferta stacji ma być zróżnicowana. Na razie jest ona adresowana tylko do polskich odbiorców. Docelowo ma emitować także angielskie napisy.   więcej

TVP szuka młodych talentów filmowych. Startuje ,,Ziemia obiecana"

Telewizja Polska ogłasza konkurs dla studentek i studentów szkół filmowych ,,Ziemia obiecana". Łączna pula nagród to ponad 3 miliony złotych. Konkurs związany jest z rokiem Andrzeja Wajdy w 2026r.  więcej

,,Teściowie" w nowym paśmie zyskali widzów

Po trzech tygodniach od premiery drugiego sezonu serialu ,,Teściowie" produkcję Polsatu ogląda średnio 676 tys. widzów - wynika z danych Nielsena. To lepszy start w porównaniu do widowni pierwszych trzech odcinków serialu emitowanych jesienią ub.r. w sobotnim paśmie. więcej

TVN ujawnił kolejnych uczestników programu "Eternal Glory"

Stacja TVN ujawniła kolejnych sportowców, którzy wystąpią w pierwszej polskiej edycji programu ,,Eternal Glory". Kto dołączy do rywalizacji z Igą Baumgart-Witan i Damianem Janikowskim? więcej

Kanał BBC Studios w kolejnym pakiecie Canal+

Firma BBC Studios poinformowała o rozszerzeniu dostępności swoich kanałów dla abonentów Canal+. Stacja BBC First dołączyła do pakietu Optimum+, w którym znajdują się już kanały BBC Brit, BBC Earth i BBC Lifestyle. więcej

,,Twoja twarz brzmi znajomo" bez jednego uczestnika. Zrezygnował z przyczyn zdrowotnych

Piosenkarz Bartek Wrona po pięciu odcinkach zrezygnował z udziału w aktualnie emitowanej w Polsacie 21. edycji show ,,Twoja twarz brzmi znajomo". Stoją za tym przyczyny zdrowotne, co Telewizja Polsat potwierdziła w oświadczeniu.  więcej

Nowy program poranny Republiki także w weekendy

Poranny cykl ,,Przyjaciele Republiki" zaczął być emitowany przez Telewizję Republika również w soboty i niedzielę. więcej

Nowy program TTV. Prowadzącą była uczestniczka "Top Model"

W połowie października startuje nowy program na antenie TTV ,,Droga do oświecenia". Prowadzącą została Karolina Kuczyńska znana m.in. z "Top Model". Audycja nadawana będzie co środę o godz. 22.00.  więcej

Max zapowiada premierę serialu dokumentalnego ,,Łowcy skór"

Czteroodcinkowy serial dokumentalny ,,Łowcy skór" to historia układu między właścicielami zakładów pogrzebowych i pracownikami pogotowia ratunkowego, który pochłonął prawdopodobnie kilkaset ofiar. Autorzy serialu wracają do bohaterów wydarzeń, które ponad dwadzieścia lat temu wstrząsnęły opinią publiczną. Zadają pytanie, które wciąż jest aktualne: dlaczego człowiek staje się mordercą? Premiera pierwszych dwóch odcinków już w październiku w serwisie Max.  więcej

Telewizja wPolsce24 z serwisem informacyjnym o zagranicy

Na antenie telewizji wPolsce24 (Fratria) zadebiutował serwis informacyjny ,,Ekspres Świat". więcej

Meta przygotowuje się do szczytu sprzedażowego: ,,W erze AI kreatywność jest motorem efektywności dla reklamodawców"

- Nie ma ani jednego produktu Mety, który funkcjonowałby bez bardzo mocnego wsparcia AI - podkreśla Robert Bednarski, country director firmy Meta w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Opisuje, jak sztuczna inteligencja pomaga reklamodawcom efektywniej realizować kampanie i osiągać lepsze efekty, zwłaszcza w gorącym okresie przed świętami. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Była dziennikarka VOX FM w Meloradiu

Iga Dudziuk dołącza do zespołu Meloradia (Eurozet). Od 2 października br. w duecie z Norbertem Bieńkowskim poprowadzi program ,,Freak Fight". więcej

 
Posłowie: Świrski zakazał pracownikom KRRiT przyjęcia wniosku o postawienie go przed Trybunałem Stanu

Podczas briefingu prasowego w Sejmie przewodniczący Komisji Odpowiedzialności Konstytucyjnej Zdzisław Gawlik (KO) i poseł Piotr Adamowicz poinformowali, że przewodniczący KRRiT Maciej Świrski zakazał pracownikom biura podawczego Rady przyjęcia wniosku o postawienie go przed Trybunałem Stanu. "Trwają analizy prawne, czy takie postępowanie nie jest łamaniem prawa" - powiedzieli. więcej

 
Karolina Korwin-Piotrowska w Polskim Radiu

Do zespołu Polskiego Radia dołącza Karolina Korwin-Piotrowska. Już wkrótce poprowadzi nową audycję weekendową w Programie Pierwszym Polskiego Radia.  więcej

 
Ernest Zozuń znów w Trójce. Prowadzi nowy cykl

Od 1 października do grona prowadzących Programu III Polskiego Radia wraca wieloletni dziennikarz i współtwórca Trójki, Ernest Zozuń. Od poniedziałku do piątku będzie można go usłyszeć w popołudniowym programie ,,Zapraszamy do Trójki", w ramach którego poprowadzi nowe pasmo publicystyczne ,,Puls Trójki".  więcej

 
Nie żyje dziennikarz Polskiego Radia Białystok

Zmarł dziennikarz Tomasz Kubaszewski - w ostatnich latach związany z Polskim Radiem Białystok, a wcześniej m.in. z ,,Tygodnikiem Suwalskim", ,,Kurierem Porannym" i ,,Gazetą Współczesną". Miał 61 lat. więcej

 
Radio Eska w kolejnych miastach na Śląsku

Z początkiem października w pięciu miastach z regionu śląskiego zaczęło nadawać Radio Eska Południe. To 42. rozgłośnia lokalna w sieci Radio Eska (Grupa Radiowa Time). więcej

 
Dziennikarz przechodzi z Iberionu do Radia Rekord

Jakub Adamiak przechodzi z Iberionu do Radia Rekord, gdzie będzie pracował jako prezenter - poinformował dziennikarz na portalu Linkedin.  więcej

 
 
 
 
 
REKLAMA
 
"Alkotubki" wycofane. "Czy w imię marketingu można wszystko?"

Spółka OLV po ostrym sprzeciwie społecznym i zapowiedziach licznych kontroli ze strony państwowych służb i instytucji zdecydowała się wycofać z rynku tzw. małpki w tubkach Voodoo Monkey. Produkt wzbudził ogromne kontrowersje. - Atrakcyjny design i przystępna cena mogą przyciągać młodzież, a opakowanie dodaje produktowi atrybut dziecinnej niewinności, co w sposób niebezpieczny bagatelizuje problem alkoholizmu. Ale czy to dobrze? Czy w imię marketingu można wszystko, nawet jeśli łamie to zasady współżycia społecznego? - zastanawia się Marek Gonsior.  więcej

TVP szuka agencji mediowej. Wiadomo, ile wyda na reklamy

Telewizja Polska ruszyła z przetargiem na planowanie i zakup mediów do jej kampanii - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet przeznaczony do obsługi to 45 mln zł netto. Wadium wynosi 1,35 mln zł. W briefie nadawca wskazał dokładne plany co do komunikacji TVP Info i ,,19.30". więcej

Unilever rozstrzygnął przetarg mediowy. U nas dalej stawia na Mindshare

Unilever (wlaściciel m.in. Rexony, Dove) zakończył globalny przetarg mediowy, rozdzielając zadania pomiędzy sześć głównych holdingów reklamowych. W naszym regionie, czyli Europie Środkowo-Wschodniej będzie dalej wspólpracować z agencją Mindshare (GroupM/WPP).  więcej

Alkohol w tubkach jak dla dzieci. Producent reaguje po medialnej burzy

Od kilku dni rośnie społeczne oburzenie na jedną z marek, która wypuściła na rynek produkt z alkoholem w tubkach. Szok wzbudza cały branding produktu - opakowanie, fonty i kolorystyka mocno przypominają te stosowane w musach czy sokach, po które chętnie sięgają najmłodsi. Swoje potępienie wyrazili najważniejsi politycy, w tym premier. Senatorka Lewicy Anna Górska prosi o interwencję UOKIK. Po medialnej burzy, producent podjął decyzję o wycofaniu produktu. więcej

Avon i Rossmann w kreatywnym dialogu

Firma Avon rozpoczyna kampanię reklamową promującą współpracę z siecią drogerii Rossmann. Jej celem jest nie tylko poinformowanie o dostępności produktów Avon w drogeriach Rossmann, ale także odświeżenie postrzegania marki jako dynamicznej, autentycznej i otwartej na kreatywne rozwiązania. więcej

PZU promuje ubezpieczenia NNW dla studentów

PZU zachęca w najnowszej kampanii ubezpieczeń NNW dla studentów do tego, by pomyśleć o ochronie i zabezpieczeniu dorosłych dzieci od następstw nieszczęśliwych wypadków.  więcej

MullenLowe Warsaw rozbudowuje zespoły

 Agencja MullenLowe Warsaw rozbudowuje zespoły o sześć nowych osób w działach digital, kreacji oraz client service.  więcej

Awans i nowe osoby w LoveBrands Group

May Sałyga, dotychczas na stanowisku communications consultant, awansuje  na stanowisko head of digital, a do zespołu LoveBrands Digital dołączają Weronika Szmaja na stanowisko social media consultant oraz Radek Leżański na stanowisko digital expert. więcej

Wykryto zmowę ws. cen samochodów KIA. Urząd nakłada ogromną grzywnę

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył ponad 405 mln zł kary na KIA Polska i 11 dealerów spółki w związku ze zmową w sprawie ustalania cen samochodów. Kary finansowe otrzymało również pięciu menedżerów. Firma nie zgadza się z decyzją regulatora i odwoła się do sądu. więcej

"Apetyt na zmianę" w employer brandingowej kampanii Publicis Groupe Polska

Grupa reklamowa Publicis rozpoczęła kampanię reklamową mającą na celu wzmocnienie wizerunku firmy jako wiodącego pracodawcy w branży marketingowej i przyciągnięcie najlepszych talentów z rynku do organizacji. Skierowana jest do absolwentów i studentów wybranych uczelni wyższych oraz specjalistów, którzy już rozpoczęli karierę w reklamie i marketingu. więcej

W Pizza Hut zamówienie do stolika poda robot

Pizza Hut Polska wprowadza cyfrowe innowacje, takie jak: kody QR pozwalające składać zamówienia online do stolika w restauracji, kioski samoobsługowe i roboty serwujące pizzę bezpośrednio do stolika. Ma to umożliwić szybsze, bardziej intuicyjne zamawianie oraz płatności. więcej

Influencerzy reklamują Gang Produkciaków

W ramach promocji nowej kolekcji maskotek od Biedronki Lifetube wystartował z kampanią "Produkciaki przejmują...", do której zaangażował znanych influencerów parentingowych i gamingowych, między innymi: Olgę Frycz, iSuperMWK i Aleksandrę Żuraw. więcej

Nowy team seniorski w That One Agency

Dział kreacji w That One Agency powiększył się o nowy seniorski team kreatywny. Do agencji dołączyły Joanna Kaniewska i Ola Malinowska. Utworzono także stanowisko creative & influencer marketing specialist, które objęła Julia Heleniak. więcej

Jak dziecko może pożytecznie korzystać z komputera?

W dobie technologii komputery i tablety stają się integralną częścią życia dzieci. Nie musisz się jednak tego obawiać. Warto wykorzystać te narzędzia w sposób, który wspiera rozwój i edukację najmłodszych. W tym artykule dowiesz się, jak sprawić, by czas spędzony przed komputerem był nie tylko zabawą, ale również okazją do nauki. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
Grupa Agora z nową osobą od ESG

W połowie września do zespołu Grupy Agora dołączyła Justyna Przybył, która objęła stanowisko head of sustainability i ESG. W tej roli będzie odpowiedzialna za działania firmy w obszarze zrównoważonego rozwoju oraz ESG. więcej

Były PR-owiec Andrzeja Dudy pożegnał się z Polska Press

W wydawnictwie Polska Press (należącym do Orlenu) nie pracuje już Marcin Kędryna. Z firmą był związany ponad trzy lata, m.in. jako wicenaczelny ,,Gazety Lubuskiej". więcej

Grupa PTWP urosła o 30 proc. Wycofa się z e-sklepów rolniczych

W drugim kwartale 2024 roku grupa kapitałowa Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości (PTWP) przy wzroście przychodów o 30 proc. zarobiła na czysto 6,9 mln zł. Zysk byłby jeszcze wyższy, gdyby nie odpis dotyczący spółki zarządzającej platformami e-commerce Lokalnyrolnik.pl i Wojnawarzyw.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Zdrożeją dostawy z Allegro poza Smartem!

Z początkiem listopada więcej będą kosztowały realizowane przez InPost i Pocztę Polską dostawy zakupów z Allegro poza programem Allegro Smart! Platforma obniży natomiast dopłatę za dostawę cięższych paczek przez kurierów UPS Polska. więcej

Dziennikarka Business Insidera przechodzi do XYZ

Z początkiem października do nowo tworzonego serwisu premium XYZ dołącza Barbara Oksińska, ostatnio związana z Business Insider Polska. Będzie zajmowała się energetyką, górnictwem i przemysłem.   więcej

Nowa naczelna w NaTemat. Michał Mańkowski po 13 latach odchodzi z firmy

Michał Mańkowski, redaktor naczelny, dyrektor operacyjny i członek zarządu zdecydował się odejść z Grupy naTemat, z którą był związany od początku jej istnienia w 2012 roku. Jego następczynią została Milena Bryła, dotychczasowa redaktor wicenaczelna portalu. więcej

Grupa Żabka rozpoczyna ofertę publiczną swoich akcji

Grupa Żabka opublikowała dzisiaj prospekt i rozpoczyna ofertę publiczną swoich akcji. Cenę akcji ustalono w przedziale 20-21,5 zł.  więcej

Inny niż wszystkie - startuje program lojalnościowy InPost

Grupa InPost, lider wśród platform dostaw dla e-commerce w Europie, wprowadza nową, dużą wygodniejszą dla użytkownika wersję aplikacji InPost Mobile. Ma ona wiele usprawnień, na które czekali jej użytkownicy - zmiany jeszcze bardziej ułatwią korzystanie ze wszystkich jej funkcjonalności. Przede wszystkim jednak nowa odsłona aplikacji wprowadza długo oczekiwany program lojalnościowy, w którym przez zbieranie InCoinów - punktów przyznawanych za odebrane paczki i inne aktywności związane z usługami marki - będzie można zdobyć atrakcyjne nagrody i niespodzianki oraz brać udział w loteriach i spersonalizowanych wyzwaniach. więcej

Netflix pokazał zdjęcia z drugiego sezonu hitu ,,1670"

Netflix udostępnił pierwsze zdjęcia z planu drugiego sezonu serialu ,,1670" i zdradza, jak będzie malować się obraz najsłynniejszej XVII-wiecznej wsi w historii Polski w kolejnym rozdziale losów Adamczewskich. Produkcja zakończyła prace na terenie Kolbuszowej i tym samym minęła półmetek realizacji zdjęć do drugiego sezonu. więcej

Wiceprezes RASP z autorskim podcastem

 ,,AI Journey with Jovan Protić" jest podcastem o potencjale sztucznej inteligencji dla biznesu i mediów. Prowadzący, wiceprezes Ringier Axel Springer Polska, wraz z liderami technologicznymi z Doliny Krzemowej, analizuje biznesowe szanse i wyzwania sztucznej inteligencji.  więcej

Debata "Znaczenie inwestycji dla rozwoju gospodarki i Polski"

Gośćmi Tomasza Wojtasa, Zastępcy Redaktora Naczelnego Wirtualnemedia.pl na debacie organizowanej w ramach projektu "Wpływowi 2024" byli: Witold Drożdż, członek zarządu Orange Polska ds. strategii i spraw korporacyjnych Marek Garniewski, prezes zarządu ORLEN VC Łukasz Gwiazdowski, wiceprezes zarządu Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu Dionizy Smoleń, Partner PwC. Relację z debaty obejrzysz tutaj.  więcej

Reklamy pod znakiem AI. Jak sztuczna inteligencja i social media zmieniają marketing

Sztuczna inteligencja błyskawicznie wkroczyła do branży marketingowej, zwłaszcza w jej najszybciej rosnącym obszarze cyfrowym. Co już zmieniła, a na co jeszcze wpłynie u reklamodawców, firm marketingowych i właścicieli platform internetowych? O obecnym krajobrazie i perspektywach rozwoju marketingu w erze AI i mediów społecznościowych na konferencji Meta Marketing Summit dyskutowali eksperci z branży reklamowej, technologicznej i przedstawiciele biznesu. materiał reklamowywięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Ponad połowa Polaków chce głosować. Koalicja Obywatelska na czele, Trzecia Droga przed Konfederacją

Gdyby wybory odbywały się w najbliższą niedzielę na KO zagłosowałoby 34,1 proc. ankietowanych, PiS uzyskałoby 29,5 proc. głosów, a Trzecia Droga - 11,1 proc. - wynika z sondażu United Surveys dla Wirtualnej Polski. Do podium zbliża się Konfederacja z 10,5 proc. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Grupa Agora z nową osobą od ESG

W połowie września do zespołu Grupy Agora dołączyła Justyna Przybył, która objęła stanowisko head of sustainability i ESG. W tej roli będzie odpowiedzialna za działania firmy w obszarze zrównoważonego rozwoju oraz ESG. więcej

Były dziennikarz ,,Wprost" dołączył do OneMulti

Marek Zieleniewski dołączył do agencji PR OneMulti jako account manager. Wszedł w skład zespołu Life & Infrastructure, gdzie zajmuje się między innymi komunikacją korporacyjną dla Grupy Elemental.  więcej

"Apetyt na zmianę" w employer brandingowej kampanii Publicis Groupe Polska

Grupa reklamowa Publicis rozpoczęła kampanię reklamową mającą na celu wzmocnienie wizerunku firmy jako wiodącego pracodawcy w branży marketingowej i przyciągnięcie najlepszych talentów z rynku do organizacji. Skierowana jest do absolwentów i studentów wybranych uczelni wyższych oraz specjalistów, którzy już rozpoczęli karierę w reklamie i marketingu. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Irlandia dostanie od Apple gigantyczny przelew. Na co go wyda?
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj