Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 27 Sierpnia 2024
 
 
 
Nowa stacja naziemna. Wrócą gwiazdy ,,Wiadomości", Ogórek i Łęski rano
 
W najbliższy poniedziałek emisję naziemną zacznie telewizja wPolsce24, należąca do wydawcy ,,Sieci" i wPolityce. W jej zespole jest wiele były gwiazd Telewizji Polskiej, m.in. Michał Adamczyk, Magdalena Ogórek, Marta Kielczyk i Jacek Łęski. Stacja podała pierwsze informacje o swojej ramówce. więcej
 
 
Wirtualna Polska rośnie na turystyce. WP Booster ożywi reklamę?
 
W drugim kwartale 2024 roku Wirtualna Polska Holding zwiększyła przychody o 6 proc., głównie dzięki wzrostowi w turystyce, natomiast zmalała zyskowność segmentu mediów i subskrypcji. Firma wprowadza do oferty narzędzia reklamowe WP Booster oparte na sztucznej inteligencji. więcej
 
 
,,Pytanie na śniadanie" jesienią: czołówka z widzami, znana aktorka w ekipie
 
W ,,Pytaniu na śniadanie" trwają prace nad przeprowadzką do nowego studia, która najpewniej nastąpi pod koniec września. Przygotowywana jest też nowa czołówka, w której zamiast aktorów wystąpią widzowie śniadaniówki Dwójki - zdradziła w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Kinga Dobrzyńska, szefowa programu. Ponadto do ekipy ,,Pytania na śniadanie" dołączy m.in. znana aktorka. więcej
 
 
Zmiany w Konkursie o Nagrodę Radia ZET. Gala nie odbędzie się jesienią
 
Organizatorzy Konkursu o Nagrodę Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego podjęli decyzję o zmianie terminu gali wręczenia nagród. Odtąd będzie się ona odbywać na przełomie lutego i marca.  więcej
 
 
Grupa Polsat wzmacnia Czwórkę. Z Polsatu trafią tam odcinki paradokumentu
 
W nowym sezonie premierowe odcinki serialu docu-soap "Na ratunek 112" będą emitowane na antenie telewizyjnej Czwórki, a powtórki trafią do Polsatu. To celowa strategia stacji mająca na celu wzmocnienie TV4 - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.  więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Cyberbezpieczeństwo firm zależy od ich pracowników. Ekspertki wskazują, co jest najważniejsze więcej
 
Siatkarze z medalem na igrzyskach. To nie marketingowy "game changer" więcej
 
Kto mógłby przejąć TVN? Oto lista potencjalnych kupców więcej
 
Technologia deepfake coraz większym zagrożeniem dla internautów. Te narzędzia pomogą wam wykryć oszustwo więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Technik emisji Eleven Sports Network
Grafik Eleven Sports Network
Dziennikarz/Dziennikarka w dziale Lifestyle (Fakt) Ringier Axel Springer
Dokumentalista/ Dokumentalistka News - TVN24 TVN Warner Bros. Discovery
Wydawca / Wydawczyni Newsweek.pl Ringier Axel Springer
Redaktor/Redaktorka Działu Tłumaczeń Newsweek.pl Ringier Axel Springer
Wydawca/ Wydawczyni (Fakt.pl) Ringier Axel Springer
Agency Sales Director SALESWAY
Community Manager (Marketing i Komunikacja) TITAN GAMEZ Sp. z o.o.
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza prawie 3 mln użytkowników, nasz newsletter dociera codziennie do 50 tys. odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Nowa stacja naziemna. Wrócą gwiazdy ,,Wiadomości", Ogórek i Łęski rano

W najbliższy poniedziałek emisję naziemną zacznie telewizja wPolsce24, należąca do wydawcy ,,Sieci" i wPolityce. W jej zespole jest wiele były gwiazd Telewizji Polskiej, m.in. Michał Adamczyk, Magdalena Ogórek, Marta Kielczyk i Jacek Łęski. Stacja podała pierwsze informacje o swojej ramówce. więcej

,,Pytanie na śniadanie" jesienią: czołówka z widzami, znana aktorka w ekipie

W ,,Pytaniu na śniadanie" trwają prace nad przeprowadzką do nowego studia, która najpewniej nastąpi pod koniec września. Przygotowywana jest też nowa czołówka, w której zamiast aktorów wystąpią widzowie śniadaniówki Dwójki - zdradziła w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Kinga Dobrzyńska, szefowa programu. Ponadto do ekipy ,,Pytania na śniadanie" dołączy m.in. znana aktorka. więcej

Grupa Polsat wzmacnia Czwórkę. Z Polsatu trafią tam odcinki paradokumentu

W nowym sezonie premierowe odcinki serialu docu-soap "Na ratunek 112" będą emitowane na antenie telewizyjnej Czwórki, a powtórki trafią do Polsatu. To celowa strategia stacji mająca na celu wzmocnienie TV4 - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.  więcej

Polsat ogłasza plany na igrzyska. Debiut byłej gwiazdy TVP

Super Polsat, sześć kanałów Polsat Sport oraz cztery serwisy Premium PPV pokażą igrzyska paralimpijskie w Paryżu. Imprezę w całości emituje Telewizja Polsat oraz serwis streamingowy Polsat Box Go. Przy okazji igrzysk zadebiutuje także Maciej Kurzajewski, który przez ostatnie 30 lat pracował w TVP.  więcej

TV Republika ma korespondenta w USA. Wcześniej współpracował z TVP

Współpracę z Telewizją Polską zaczął Tomasz Grzywaczewski - dziennikarz i podróżnik, w ostatnich latach związany m.in. z Telewizją Polską. Został wysłannikiem stacji w USA. więcej

TVP wybrała firmy do kampanii promującej jesienną ramówkę

Telewizja Polska rozstrzygnęła częściowo przetarg na usługi reklamy jej jesiennej ramówki - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Do współpracy wybrała m.in. Sigmę Bis i Euvic Media.  więcej

Do mody wracają ,,Białe kołnierzyki"

Gwiazda serialu ,,Białe kołnierzyki", Matt Bomer, ujawnił, na jakim etapie znajdują się prace nad reaktywacją, którą tworzy Jeff Eastin. więcej

TVP będzie pokazywać Ligę Mistrzów

Telewizja Polska w ramach sublicencji od Canal+ będzie pokazywać wybrane mecze piłkarskiej Ligi Mistrzów. Rozgrywki wrócą na antenę publicznego nadawcy po rocznej przerwie. więcej

Jesienna ramówka WP TV. Trzy nowości i kontynuacje znanych formatów

Premierowe odcinki ulubionych rozrywkowych formatów, ale i kilka nowości przygotowała na jesień Telewizja WP. Na antenę wracają ,,Mistrzowie kabaretu", ,,Polska na weekend" czy ,,Policjanci z sąsiedztwa". Wśród premier m.in. dokument o zaginięciu Iwony Wieczorek, który jest jedną z kilku propozycji dla fanów kryminalnych produkcji.  więcej

Pola Lis ma nową pracę. Dołączyła do Canal+ Sport

Pola Lis została nową reporterką Canal+ Sport przy meczach piłkarskiej Ekstraklasy. Wcześniej współpracowała m.in. z ,,Przeglądem Sportowym".  więcej

Szczere rozmowy o seksie w polskiej stacji. Amerykański hit ,,Sex Talk" nowością Antena HD

Jesienią na antenie kanału Antena HD zadebiutuje amerykański format ,,Sex Talk with dr. Lia" poświęcony wszelkim zagadnieniom seksualności. - Polska telewizja dawno nie widziała tak odważnego formatu - podkreśla Karol Warda, wiceprezes grupy MWE Networks, do której należy kanał.  więcej

Jesień w TVP3 Wrocław. Nowe programy i zmiany w paśmie lokalnym

Osiem nowych programów, pięć godzin pasma lokalnego w nowym, bardziej scalonym układzie i rezygnacja z porannego wydania ,,Faktów" - to największe zmiany w jesiennej ramówce TVP3 Wrocław, która startuje 2 września. Sekretarz programu, Wojciech Malinowski, zapowiada "nowe otwarcie".  więcej

Historyczny sukces Mastercard i McCANN Poland w Cannes Lions 2024

Zrealizowana przez Mastercard i McCANN Poland kampania "Room for Everyone" zdobyła łącznie 14 nominacji do nagród Cannes Lions Festival of Creativity 2024. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Zmiany w Konkursie o Nagrodę Radia ZET. Gala nie odbędzie się jesienią

Organizatorzy Konkursu o Nagrodę Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego podjęli decyzję o zmianie terminu gali wręczenia nagród. Odtąd będzie się ona odbywać na przełomie lutego i marca.  więcej

 
Znany dziennikarz odchodzi z TOK FM

Michał Janczura odchodzi ze stacji TOK FM (Grupa Radiowa Agory) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pracował tam jako reporter oraz twórca seriali dokumentalnych.   więcej

 
Polskie Radio dalej tnie koszty. Kolejna umowa wypowiedziana

Polskie Radio kończy współpracę z agencją AFP. To kolejna taka decyzja na tle finansowym publicznego nadawcy.  więcej

 
Drożeją reklamy w Radiu Eska. "Duży popyt na czas reklamowy"

Grupa Radiowa Time uaktualniła cenniki reklam. Średnio o ok. 3 proc. wzrosną od 9 września br. ceny reklam w sieci Radia Eska i w pakiecie Total Time. Droższe będą też spoty w Drapaczu Chmur.  więcej

 
Wydawca ,,Do Rzeczy" chce otworzyć radio

Orle Pióro, wydawca DoRzeczy.pl i ,,Do Rzeczy - Tygodnika Lisickiego" ogłasza start internetowego formatu ,,Kanał DoRzeczy". Niebawem ma ruszyć jako radio internetowe, które z czasem ma zamiar ubiegać się pozwolenie na nadawanie na częstotliwościach FM.  więcej

 
 
 
 
 
REKLAMA
 
"Pewność niskich cen" w kampanii Auchan

Pod hasłem "Pewność niskich cen" ruszyła nowa kampania komunikacyjna sieci sklepów Auchan Polska.  więcej

STS w nowej kampanii stawia na emocje

Firma bukmacherska STS zainaugurowała najnowszą kampanię wizerunkową pod hasłem ,,Emocje. Bardziej". Stanowi ona przełomowy krok w komunikacji marki, podkreślając przez pryzmat sztandarowych produktów i promocji, że STS zapewnia klientom najlepsze doświadczenia z gry.  więcej

Szczęsny, Szyc i Chabior reklamują giełdę kryptowalut

Hasłem ,,Opowieści z krypto" promuje się giełda kryptowalut zondacrypto. W spocie występują piłkarz Wojciech Szczęsny oraz aktorzy Borys Szyc i Janusz Chabior.  więcej

Superbet przedłuża sponsoring FOGO Futsal Ekstraklasy

Po roku współpracy firma bukmacherska Superbet postanowiła przedłużyć sponsoring FOGO Futsal Ekstraklasy.  więcej

Michał Pańko acting business directorem w Grow Now

Michał Pańko awansował w strukturach należącej do Group One agencji Grow Now na stanowisko acting business director. W nowej roli w ramach spółki odpowiadać będzie za rozwój działań operacyjnych na rynku lokalnym oraz międzynarodowym.   więcej

Omnicom Media Group z obsługą mediową Michelin

Omnicom Media Group wygrała przetarg na globalną obsługę mediową producenta opon, firmy Michelin.  więcej

Streetcom dla Raiffeisen Digital Bank

Do grona klientów agencji Streetcom dołączył nowy klient z sektora bankowego. W ramach projektu agencja realizuje kampanię product seedingową pod hasłem ,,Nie czekaj z planami" dla pożyczek gotówkowych Raiffeisen Digital Bank.  więcej

Piątnica promuje serki homogenizowane

Wystartowała 5-tygodniowa kampania reklamowa serków homogenizowanych z Piątnicy. Spoty, które będą emitowane w telewizji, na platformach VOD i YouTube, podkreślają naturalny skład i ponadczasowy, pyszny smak produktów oraz prezentują szeroką gamę smaków.   więcej

,,Gang produkciaków" w Biedronce. Naklejki także za aplikację mobilną

W sklepach Biedronka startuje akcja lojalnościowa ,,Gang produkciaków", w której do zdobycia jest 17 maskotek i książka dla dzieci. Jakie są zasady promocji? Jak zbierać punkty/naklejki za zakupy. więcej

Grześki z konkursem ,,Wyjaw Szkolne Grzeszki vol.2"

Wystartował konkurs konsumencki ,,Wyjaw Szkolne Grzeszki vol.2" marki Grześki (Colian). Na zwycięzców, oprócz nagród pieniężnych, czekają także specjalne, limitowane bluzy i T-shirty od marki DRE$$CODE. więcej

"Turbodopalanie na studia" - innowacyjna kampania outdoorowa iSpot realizowana przez Braughman Group Media

iSpot, we współpracy z Braughman Group Media i Value Media, uruchomił innowacyjną kampanię outdoorową "Turbodopalanie na studia", promującą MacBooki Air z czipami M2 i M3. Strategicznie rozmieszczone nośniki reklamowe w Warszawie mają na celu dotarcie do studentów, oferując im nowoczesne rozwiązania technologiczne. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
Google porozumiał się ws. mediów z władzami Kalifornii. Dziennikarze oburzeni

Władze amerykańskiego stanu Kalifornia podpisały z Google umowę, w ramach której technologiczny gigant zobowiązał się do dotowania mediów przez najbliższe pięć lat. W zamian, ustawodawca wycofa się z propozycji przepisów wymuszających na gigantach technologicznych  obowiązek płacenia mediom za rozpowszechnianie ich treści informacyjnych. Związki zawodowe dziennikarzy nazywają porozumienie ,,katastrofalnym".  więcej

Polska dziennikarka ranna w ataku na Ukrainie

Dziennikarka Monika Andruszewska, relacjonująca wojnę na Ukrainie, została ranna wskutek ataku rakietowego. - Moja pierwsza osobista krew przelana za Ukrainę - akurat w Dzień Niepodległości. Po 10 latach wojny - napisała więcej

 
 
 
INTERNET
 
Wirtualna Polska rośnie na turystyce. WP Booster ożywi reklamę?

W drugim kwartale 2024 roku Wirtualna Polska Holding zwiększyła przychody o 6 proc., głównie dzięki wzrostowi w turystyce, natomiast zmalała zyskowność segmentu mediów i subskrypcji. Firma wprowadza do oferty narzędzia reklamowe WP Booster oparte na sztucznej inteligencji. więcej

Strony główne po zmianach w Mediapanelu. WP wyprzedziła Onet

Po zmianach w Medipanelu wśród stron głównych portalu horyzontalnych liderem jest WP.pl, która ma więcej użytkowników i przyciąga ich na dłużej niż analogiczna witryna Onetu. Natomiast na Interii stronę główną odwiedziło prawie dwa razy więcej użytkowników niż na Gazeta.pl. więcej

KRRiT karze kolejnych infleuncerów. Ale zasłania się tajemnicą

Szef KRRiT Maciej Świrski nałożył kolejne kary na podmioty, które nie wpisały się do wykazu dostawców audiowizualnych usług medialnych na żądanie - podał regulator. więcej

Google porozumiał się ws. mediów z władzami Kalifornii. Dziennikarze oburzeni

Władze amerykańskiego stanu Kalifornia podpisały z Google umowę, w ramach której technologiczny gigant zobowiązał się do dotowania mediów przez najbliższe pięć lat. W zamian, ustawodawca wycofa się z propozycji przepisów wymuszających na gigantach technologicznych  obowiązek płacenia mediom za rozpowszechnianie ich treści informacyjnych. Związki zawodowe dziennikarzy nazywają porozumienie ,,katastrofalnym".  więcej

,,Emily w Paryżu" wraca z nowymi odcinkami we wrześniu

Finał czwartego sezonu ,,Emily w Paryżu" już 12 września. Po półmetku, który pozostawił widzów z większą liczbą pytań niż odpowiedzi, Netflix publikuje zapowiedź nadchodzących przygód Amerykanki w mieście miłości. więcej

Wydawca ,,Do Rzeczy" chce otworzyć radio

Orle Pióro, wydawca DoRzeczy.pl i ,,Do Rzeczy - Tygodnika Lisickiego" ogłasza start internetowego formatu ,,Kanał DoRzeczy". Niebawem ma ruszyć jako radio internetowe, które z czasem ma zamiar ubiegać się pozwolenie na nadawanie na częstotliwościach FM.  więcej

Flagowy program Kanału Zero ma nowego prowadzącego. To znany dziennikarz

Jakub Dymek zadebiutował w roli prowadzącego programu ,,Trzecie Śniadanie" w Kanale Zero. Wcześniej dołączył na stałe do projektu Krzysztofa Stanowskiego, gdzie ma już swój własny cykl commentary.  więcej

,,Vogue Polska" liderem w segmencie luksusowych serwisów o modzie i urodzie

W ostatnich trzech miesiącach Vogue.pl, ze średnim wynikiem niemal 2 milionów realnych użytkowników miesięcznie, zajęło pozycję lidera wśród luksusowych serwisów o modzie i urodzie. Podcasty ,,Vogue Polska", których piąty sezon dobiega właśnie końca, zostały odsłuchane już ponad 4,7 miliona razy. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
NASK ma nowego szefa komunikacji

Jacek Dziura został dyrektorem pionu mediów i komunikacji w podległej resortowi cyfryzacji Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej NASK. Zastąpił Sebastiana Wasilewskiego.  więcej

Zmiana w kierownictwie PR marki Audi

Jadwiga Borowińska nie jest już kierownikiem ds. PR marki Audi (Volkswagen Group Polska) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.  więcej

armińska radcowie prawni klientem oLIVE media

Agencja oLIVE media objęła obsługę procesów komunikacyjnych kancelarii armińska radcowie prawni.  więcej

Coca-Cola ma nowego dyrektora public affairs

Tomasz Czajkowski dołączył do zespołu public affairs i komunikacji w The Coca-Cola Company Polska w roli dyrektora public affairs. Zastąpił na stanowisku Jakuba Puźniaka. więcej

Partner of Promotion dla Genertel

Włoska firma ubezpieczeniowa Genertel, właściciel marki ubezpieczeń komunikacyjnych Redclick, rozpoczęła współpracę z agencją Partner of Promotion. więcej

 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj