Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 29 Maja 2024
 
 
 
Szef KRRiT nałożył prawie 70 kar. Grzywny m.in. dla TVP i TV Republika
 
Rośnie liczba kar nakładanych przez przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. W 2023 roku spośród stacji telewizyjnych największe grzywny, bo wynoszące w sumie aż 320 tys. zł nałożono na Telewizję Polską. Dotyczyły okresu przed zmianami w TVP. Maciej Świrski nałożył też kary na TV Republika (w sumie 34 tys. zł) i na nadawcę kanału wPolsce.pl (10 tys. zł) - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl, opartej na sprawozdaniu KRRiT. więcej
 
 
Szef marketingu BLIKA: "Ważny przeciwnik to przyzwyczajenia konsumentów"
 
BLIK staje się coraz popularniejszym rozwiązaniem płatniczym, a kolejne kampanie tej marki otrzymują coraz więcej nagród. - Popularność BLIKA cały czas rośnie, ale to nie oznacza, że jesteśmy na tym rynku sami. Mamy konkurencję w postaci innych lokalnych rozwiązań płatniczych czy silnych globalnych graczy, ale istnieje jeszcze jeden istotny przeciwnik - to przyzwyczajenia konsumentów - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Krzysztof Ziewiec, dyrektor marketingu i PR BLIK.  więcej
 
 
Euro 2024 i Igrzyska Olimpijskie przyciągną widzów i duże budżety do TVP
 
Za kilka tygodni startuje Euro 2024, a potem Igrzyska Olimpijskie w Paryżu transmitowane przez TVP. Zainteresowanie reklamodawców tymi wydarzeniami jest duże. - Z perspektywy oglądalności ciekawy będzie rozkład widowni pomiędzy telewizją i internetem, a w przypadku samej telewizji udział widowni poza domem, który może być rekordowy. Patrząc na oferty nadawców, zdecydowanie najwyższa historycznie część zarówno widzów, jak i budżetów reklamowych może trafić do digitalu - przypuszcza Maciej Niepsuj. więcej
 
 
Więcej transmisji sportowych za darmo. Skorzystają fani Igi Świątek
 
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji pracuje nad zmianami na liście ważnych wydarzeń sportowych, które muszą być pokazywane w kanałach otwartych. Regulator skłania się ku wpisaniu do rozporządzenia m.in. startów Polaków w Australian Open, Roland Garros, Wimbledon i US Open. To dobra wiadomość m.in. dla fanów Igi Świątek. więcej
 
 
Czy reklamy znikną z TVP? ,,18 lat o tym mówimy"
 
Kwestia nowej ustawy medialnej to cały czas temat otwarty. Co powinno się w niej znaleźć, a co nie? Jak powinny być finansowane media publiczne? O tym debatowali uczestnicy panelu podczas Konferencji Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej w Sopocie. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
POBIERZ DODATEK "KIERUNEK MARKETING, I CO DALEJ?" więcej
 
Wątpliwości ws. Doroty Gawryluk. Ekspert: To dla mediów zła sytuacja więcej
 
Kanały TVP w Playerze i Polsat Box Go? Serwisom grożą wysokie kary więcej
 
Tomasz Lis nie stracił właśnie resztek autorytetu. Nie można stracić tego, czego się nigdy nie miało (felieton) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor News/ Operator EVS- TVN24 TVN Warner Bros. Discovery
Wydawca/ Wydawczyni Strony Głównej Ringier Axel Springer
Tłumacz/Tłumaczka Ringier Axel Springer
MANAGER DS. REKLAMY i SPONSORINGU STUDIOMED TV
Redaktor - Wydawca portalu demagog.org.pl (Dział Przeciwdziałania Fałszywym Informacjom) Stowarzyszenie Demagog
Wydawca / Wydawczyni Newsweek.pl Ringier Axel Springer
Senior Ad Product Manager Ringier Axel Springer
Redaktor/Redaktorka SEO (Medonet) Ringier Axel Springer
Wydawca / Wydawczyni aplikacji Onet Audio Ringier Axel Springer
Senior Internal Communications Manager Ringier Axel Springer
Reporter/Reporterka Wideo Ringier Axel Springer
Redaktor Serwisów Internetowych (Rozrywka) TVN Warner Bros. Discovery
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza prawie 3 mln użytkowników, nasz newsletter dociera codziennie do 50 tys. odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Szef KRRiT nałożył prawie 70 kar. Grzywny m.in. dla TVP i TV Republika

Rośnie liczba kar nakładanych przez przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. W 2023 roku spośród stacji telewizyjnych największe grzywny, bo wynoszące w sumie aż 320 tys. zł nałożono na Telewizję Polską. Dotyczyły okresu przed zmianami w TVP. Maciej Świrski nałożył też kary na TV Republika (w sumie 34 tys. zł) i na nadawcę kanału wPolsce.pl (10 tys. zł) - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl, opartej na sprawozdaniu KRRiT. więcej

Euro 2024 i Igrzyska Olimpijskie przyciągną widzów i duże budżety do TVP

Za kilka tygodni startuje Euro 2024, a potem Igrzyska Olimpijskie w Paryżu transmitowane przez TVP. Zainteresowanie reklamodawców tymi wydarzeniami jest duże. - Z perspektywy oglądalności ciekawy będzie rozkład widowni pomiędzy telewizją i internetem, a w przypadku samej telewizji udział widowni poza domem, który może być rekordowy. Patrząc na oferty nadawców, zdecydowanie najwyższa historycznie część zarówno widzów, jak i budżetów reklamowych może trafić do digitalu - przypuszcza Maciej Niepsuj. więcej

Więcej transmisji sportowych za darmo. Skorzystają fani Igi Świątek

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji pracuje nad zmianami na liście ważnych wydarzeń sportowych, które muszą być pokazywane w kanałach otwartych. Regulator skłania się ku wpisaniu do rozporządzenia m.in. startów Polaków w Australian Open, Roland Garros, Wimbledon i US Open. To dobra wiadomość m.in. dla fanów Igi Świątek. więcej

Czy reklamy znikną z TVP? ,,18 lat o tym mówimy"

Kwestia nowej ustawy medialnej to cały czas temat otwarty. Co powinno się w niej znaleźć, a co nie? Jak powinny być finansowane media publiczne? O tym debatowali uczestnicy panelu podczas Konferencji Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej w Sopocie. więcej

Polsat Box zaoferował dekoder z Android TV. Tak można go nabyć

Polsat Box wprowadził do oferty nowy, oparty o system operacyjny Android TV dekoder Polsat Soundbox 4K. Wbudowane 4 głośniki, wykorzystujące technologię Dolby Atmos, mają według platformy zapewniać czysty i głęboki dźwięk immersyjny, zoptymalizowany przez znaną firmę Bang & Olufsen. więcej

Duże zmiany w jednym z najstarszych polskich kanałów tematycznych. Idą po młodych

3 czerwca dedykowany polskim filmom i serialom kanał Kino Polska odświeży wizerunek. Działająca od ponad 20 lat stacja zyska nową identyfikację wizualną i muzyczną, a na antenie zagości cykl filmowy ,,Kino pokoleń", który zabierze widzów w podróż filmową od lat 80. do współczesności.  więcej

Canal+ Polska ,,optymalizuje parametry" dla nowych kanałów

Druga co do wielkości platforma cyfrowa w Polsce może zaoferować nowe kanały bez wynajmowania dodatkowych transponderów. Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska potwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że firma zmieni poziom korekcji błędów. więcej

Nadchodzi wielka aktualizacja systemu Android TV na telewizory

Jeszcze w tym roku na wybrane telewizory i przystawki trafi aktualizacja systemu operacyjnego Android TV 14. Nowe oprogramowanie zwiększy wydajność urządzeń. Pozwoli na szybsze uruchamianie telewizorów i aplikacji, a także sprawniejsze przewijanie znajdujących się w nich treści. więcej

660 tys. widzów trzeciego sezonu "Skazanej" w TVN. Kiedy czwarta seria?

660 tys. osób oglądało trzeci sezon serialu ,,Skazana", emitowany wiosną br. w TVN. Kanał w czasie nadawania zajął trzecie miejsce w rynku. Wkrótce w interencie nastąpi premiera czwartej serii. więcej

ATM Grupa coraz więcej zarabia z telewizji i streamingu

W pierwszym kwartale br. ATM Grupa zwiększyła przychody o 21,6 proc. do 60,48 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę z 5,51 do 6,86 mln zł. W segmencie produkcji do telewizji i streamingu wpływy firmy podskoczyły o 27 proc. więcej

Drugi sezon serialu ,,Teściowie" już za moment w ofercie Polsat Box Go

Drugi sezon ,,Teściów" to dalsze perypetie Nagórskich, Ledwoniów i ich dzieci. W serialu ponownie zobaczymy m.in. Jolantę Fraszyńską Joannę Kurowską, Julię Wieniawę, Cezarego Pazurę, Cezarego Kosińskiego i Ignacego Lissa. więcej

Testy pakietu z nowymi kanałami dla klientów Play i UPC Polska

Play, do którego należy też sieć kablowa UPC Polska, może niebawem zaoferować Pakiet RelaX z kanałami erotycznymi. Informacja o możliwości jego wykupienia, pojawiła się wybranym abonentów. Przedstawicielka operatora informuje Wirtualnemedia.pl, że to jedynie testy. więcej

Gdzie obejrzeć finał Ligi Mistrzów? Aż cztery propozycje transmisji

Finał piłkarskiej Ligi Mistrzów Borussia Dortmund - Real Madryt będzie emitowany na trzech kanałach Polsatu oraz przez serwis streamingowy Polsat Box Go. więcej

Spółka produkcyjna TV Republiki z zyskiem. Jest nowy prezes

Należąca do Telewizji Republika spółka Stream1.pl w ub.r. przy wzroście przychodów o 28 proc. do 2,85 mln zł zarobiła na czysto ponad 280 tys. zł. Jej nowym prezesem został Tomasz Sakiewicz - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Ruszyły zdjęcia do ,,Lady Love", polskiego serialu Maxa. Znamy szczegóły

Platforma streamingowa Max przygotowuje pierwszą lokalną premierę oryginalną - ,,Lady Love". Serial przeniesie widzów do nieznanego im, pełnego pokus świata branży dla dorosłych lat 70. i 80. Ujawniono też datę premiery. więcej

Bankowość w czasach big data, AI i TikToka: szybciej i bardziej technologicznie (debata)

W debacie na konferencji Impact'24 przedstawiciele czołowych instytucji finansowych zastanawiali się, jak bankowość zmieni się w najbliższych latach w odpowiedzi na rewolucję technologiczną i nowe potrzeby klientów. - Musimy się przygotować na to, że z naszym bankiem będą kontaktowali się i rozmawiali o swoich potrzebach nie tylko ludzie, lecz także ich czaty generatywne - uważa Łukasz Gradowski z Banku Pekao S.A. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Szef KRRiT nałożył prawie 70 kar. Grzywny m.in. dla TVP i TV Republika

Rośnie liczba kar nakładanych przez przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. W 2023 roku spośród stacji telewizyjnych największe grzywny, bo wynoszące w sumie aż 320 tys. zł nałożono na Telewizję Polską. Dotyczyły okresu przed zmianami w TVP. Maciej Świrski nałożył też kary na TV Republika (w sumie 34 tys. zł) i na nadawcę kanału wPolsce.pl (10 tys. zł) - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl, opartej na sprawozdaniu KRRiT. więcej

 
Polskie Radio na antenie o konflikcie z KRRiT. Dwie wersje komunikatu

Polskie Radio oficjalnie wystartowało z szeroko zakrojoną kampanię społeczną poświęconą sprawie nie przekazania abonamentu przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji. Dołącza tym samym do 17 rozgłośni regionalnych, które prowadzą podobną akcję. Słuchacze rozgłośni są informowani, że KRRiT od początku roku nie wypełnia swojego obowiązku. więcej

 
 
 
 
 
REKLAMA
 
Szef marketingu BLIKA: "Ważny przeciwnik to przyzwyczajenia konsumentów"

BLIK staje się coraz popularniejszym rozwiązaniem płatniczym, a kolejne kampanie tej marki otrzymują coraz więcej nagród. - Popularność BLIKA cały czas rośnie, ale to nie oznacza, że jesteśmy na tym rynku sami. Mamy konkurencję w postaci innych lokalnych rozwiązań płatniczych czy silnych globalnych graczy, ale istnieje jeszcze jeden istotny przeciwnik - to przyzwyczajenia konsumentów - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Krzysztof Ziewiec, dyrektor marketingu i PR BLIK.  więcej

Euro 2024 i Igrzyska Olimpijskie przyciągną widzów i duże budżety do TVP

Za kilka tygodni startuje Euro 2024, a potem Igrzyska Olimpijskie w Paryżu transmitowane przez TVP. Zainteresowanie reklamodawców tymi wydarzeniami jest duże. - Z perspektywy oglądalności ciekawy będzie rozkład widowni pomiędzy telewizją i internetem, a w przypadku samej telewizji udział widowni poza domem, który może być rekordowy. Patrząc na oferty nadawców, zdecydowanie najwyższa historycznie część zarówno widzów, jak i budżetów reklamowych może trafić do digitalu - przypuszcza Maciej Niepsuj. więcej

Czy reklamy znikną z TVP? ,,18 lat o tym mówimy"

Kwestia nowej ustawy medialnej to cały czas temat otwarty. Co powinno się w niej znaleźć, a co nie? Jak powinny być finansowane media publiczne? O tym debatowali uczestnicy panelu podczas Konferencji Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej w Sopocie. więcej

POBIERZ DODATEK "KIERUNEK MARKETING, I CO DALEJ?"

,,Kierunek marketing, i co dalej?" to praktyczny przewodnik dla wszystkich, którzy rozważają studia i karierę zawodową w branży komunikacji marketingowej. Wierzymy, że nasza publikacja pozwoli poznać ten segment rynku z jak najlepszej strony i pomoże w podjęciu decyzji o wyborze studiów. To ważna zwłaszcza w dzisiejszym, pełnym dynamicznych zmian świecie. więcej

Jest już spot reklamowy Oshee z Darią Zawiałow

Premiera spotu wizerunkowego marki napojów Oshee z udziałem Darii Zawiałow inicjuje kampanię reklamową linii produktowej Oshee Hydroboost, w której "Dziewczyna Pop pije Oshee!".  więcej

Właściciel Reserved uczy, jak odpowiedzialnie korzystać z ubrań

Firma odzieżowa LPP, do której należą marki odzieżowe Reserved, Cropp, Sinsay rusza z kampanią "Wear Your Story", drugą odsłoną akcji "Dbaj o Ubranie" promującej świadome i odpowiedzialne korzystanie z ubrań. Chce zwiększyć świadomość i wrażliwość środowiskową konsumentów oraz zwrócić uwagę na konieczność zmiany codziennych nawyków w zakresie mody. więcej

OK Human stawia na abstrakcyjne konteksty w kampanii Purox

Ruszyła kampania reklamowa marki detergentów Purox (Clovin), przygotowana przez agencję Małgorzaty Drozdowskiej i Agnieszki Klimczak - OK Human. więcej

Volvo wyłącznym partnerem Cinema City IMAX

Firma New Age Advertising, pełniąca funkcję oddziału New Age Media w Czechach, podpisała roczny kontrakt z Volvo Car Czech Republic na sponsoring kina Cinema City IMAX w praskim CH Atrium Flora. więcej

Fundacja Anji Rubik z kampanią edukacyjną "Bezpieczny powrót"

Wystartowała kampania społeczna Fundacji SEXEDPL "Bezpieczny powrót", która wspiera działanie Antyprzemocowej Linii Pomocy 720 720 020. Działania mają za zadanie edukować w zakresie rozumienia, dostrzegania i przeciwdziałania przemocy.  więcej

Znana marka kawy od teraz w nowej odsłonie

Marka kawy Nescaf? (Nestle) zmienia identyfikację wizualną, którą można już zobaczyć m.in. na półkach sklepowych. Dostępna jest już w odświeżonym, nowoczesnym opakowaniu. więcej

Mediahub ma butik strategiczno-kreatywny

Wystartował Human Intelligence, nowy butik strategiczno-kreatywny agencji mediowej Mediahub. Tworzy go multidyscyplinarny zespół strategów, badaczy i analityków. Ma on pomóc brandom przeniknąć do prawdziwego świata konsumentów i umożliwić marketerom podejmowanie skutecznych decyzji.  więcej

Endless ma nową dyrektor zarządzającą

Do agencji Endless dołączyła Marta Bresińska, obejmując stanowisko managing director. Będzie wspierać Tomasza Dembińskiego - CEO Endless - w zarządzaniu obecnymi oraz nowymi projektami.  więcej

Ons Jabeur ma nowego sponsora

Dziewiąta rakieta świata, Ons Jabeur dołączyła do tenisistek sponsorowanych przez markę Asics. Tunezyjka wystąpi w butach japońskiej firmy między innymi na najbliższych igrzyskach w Paryżu. więcej

Udział w filmie CZVJNIKA na YT nagrodą w konkursie lodów

Ruszyła akcja promocyjna lodów Hortex Mystery Ice, która powstała we współpracy z CZVJNIKIEM i jego ekipą: Julką, Justkiem i Ostrym, ogłasza niezwykły konkurs z główną nagrodą dla 40 osób, które będą miały szansą wziąć udział w wyzwaniach wymyślonych przez CZVJNIKA i wystąpić w filmie na jego kanale w serwisie YouTube. więcej

OMD będzie szerzej pracować dla właściciela Providenta

Firma finansowa IPF Digital (m.in. hapipożyczki) rozstrzygnęła przetarg na koordynację swoich działań mediowych w krajach bałtyckich. W wyniku tego postępowania rolę HUB-u powierzono agencji OMD Group.  więcej

Agencja Peppermint chce podbić rynek francuski

Agencja reklamowa Peppermint powered by Quad rozszerza swoją działalność agencyjną na rynek francuski, tworząc nowe możliwości biznesowe i poszerzając swoją ofertę. więcej

Polska Izba Handlu nie chce powrotu handlowych niedziel. Sprzeciwiają się zamiarom posłów

Polski handel od kilku lat działa w ramach sześciodniowego tygodnia pracy. Powrót do poprzedniego formatu będzie się wiązać z olbrzymi kosztami dla przedsiębiorstw - ostrzega Polska Izba Handlu. Organizacja sprzeciwia się zamiarom części posłów. więcej

mBank wybrał agencję do obsługi w social mediach

Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg mBanku i rozpoczyna obsługę marki w obszarze social mediów.  więcej

Sales Intelligence reklamuje e-sklep Bieronki

Trwają działania reklamujące platformę e-commerce'ową Biedronki. Odpowiada za nie agencja Sales Intelligence należąca do Digitree Group. więcej

BAT Polska z akcją przeciw sprzedaży wyrobów nikotynowych nieletnim

Pod hasłem ,,Nie sprzedajemy wyrobów nikotynowych osobom nieletnim" rusza kolejna odsłona akcji ,,#Zerokompromisów" prowadzonej przez firmę BAT Polska oraz należące do niej sieci sprzedażowe eSmoking World i Inspiration Store. więcej

Mural Perwoll: Contextual Advertising Placement w wykonaniu Braughman Group Media przy ul. Mokotowskiej

Kampanie reklamowe nieustannie ewoluują, starając się dotrzeć do swojej docelowej grupy odbiorców w jeszcze bardziej kreatywny i skuteczny sposób. Jednym z dominujących trendów w tej dziedzinie jest wykorzystanie murali jako nośników reklamowych, szczególnie w kontekście miejsc związanych z profilem produktu. Przykładem udanej kampanii tego typu jest realizacja Braughman Group Media dla marki Perwoll przy ulicy Mokotowskiej w Warszawie. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
Były szef Tygodnika TVP w Ordo Iuris. Od lat pisze dla "Sieci"

Dominik Zdort, poprzednio szef internetowego Tygodnika TVP, zaczął współpracę z Instytutem Ordo Iuris. Wcześniej pracował m.in. w ,,Rzeczpospolitej". więcej

,,Kobieta i Życie" nie jest już liderem. ,,Cała Ty" i ,,Olivia" ze wzrostami (TOP51 miesięczników)

Na pozycję lidera sprzedażowego wśród miesięczników awansował ,,Poradnik 50+", wyprzedając ,,Kobietę i Życie". Spore wzrost osiągnęły m.in. ,,Cała Ty", ,,Olivia", ,,Forbes", ,,Weranda Country" i ,,Magazyn Świnka Peppa", natomiast o ponad 20 proc. zmalały wyniki ,,Muratora", ,,Tomka i Przyjaciół" oraz kilku magazynów pod marką ,,LEGO". więcej

 
 
 
INTERNET
 
Nadchodzi wielka aktualizacja systemu Android TV na telewizory

Jeszcze w tym roku na wybrane telewizory i przystawki trafi aktualizacja systemu operacyjnego Android TV 14. Nowe oprogramowanie zwiększy wydajność urządzeń. Pozwoli na szybsze uruchamianie telewizorów i aplikacji, a także sprawniejsze przewijanie znajdujących się w nich treści. więcej

Zmiany w "Gościu Niedzielnym". Inny charakter treści i model subskrypcyjny

,,Gość Niedzielny" (Instytut Gość Media) wprowadza zmiany. Na portalu będzie więcej treści autorskich, mniej newsów. Wprowadzony zostanie także model subskrypcyjny. więcej

Polski e-sklep odzieżowy z kolejną stratą. Tłumaczy to inwestycjami w markę PRM

W zeszłym kwartale platforma e-commerce Answear.com, oferująca przede wszystkim odzież, przy wzroście przychodów o 6,4 proc. do 288,51 mln zł miała 4,29 mln zł straty netto. Ujemną rentowność netto zanotowała drugi raz w ciągu roku. więcej

Już 37 tys. paczkomatów InPost. Przekroczyli ważny kamień milowy

InPost systematycznie poszerza swoją działalność na terenie całej Europy. Jak podano w komunikacie, firma ma już w Wielkiej Brytanii 7 tys. paczkomatów i 1,6 tys. punktów odbioru i nadania (PUDO). więcej

Polskie sklepy internetowe błyskawicznie znikają z rynku. Firm takich jak Allegro jest niewiele

Czarna przyszłość rysuje się przed polskimi sklepami internetowymi. Jak donosi "Rzeczpospolita", na konkurencyjnym rynku e-commerce już w pierwszym roku działalności znika 5 proc. podmiotów. A po dziesięciu latach ten wynik wcale nie jest dużo lepszy. więcej

Nowy inwestor chce skupić resztę akcji Brand24. Wykłada 43 mln zł

Agencja Prowly.com, należąca do koncernu Semrush, zamierza skupić pozostałe 42,42 proc. akcji spółki Brand24. Oferuje 45,50 zł za sztukę, zapisy do sprzedawania walorów potrwają do 1 lipca. więcej

200 zł kieszonkowego i 7 proc. na koncie oszczędnościowym na Dzień Dziecka od Banku Pekao

W Banku Pekao S.A. rozpoczęła się promocja, w której dzieci i nastolatkowie mogą otrzymać 200 zł kieszonkowego na start oraz 7 proc. na koncie oszczędnościowym Mój Skarb. Oferta obejmie również rodziców, którzy będą mieli możliwość zyskania 8 tys. punktów w programie Mastercard Bezcenne Chwile. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Jak domy mediowe dzieliły budżety na promocję Funduszu Sprawiedliwości? Najwięcej dla rozgłośni katolickich

W latach 2019-2021 agencje mediowe rozdysponowały 23,3 mln zł na działania promujące Fundusz Sprawiedliwości. Najwięcej umów podpisano z lokalnymi serwisami i tytułami prasowymi, a najwyższe kwoty przeznaczono na reklamy w stacjach z Forum Niezależnych Rozgłośni Katolickich. więcej

Korona Kielce bez szefowej marketingu i rzeczniczki prasowej

Daria Wollenberg nie jest już rzeczniczką prasową i dyrektorką marketingu Korony Kielce. Wcześniej z tym klubem piłkarskim pożegnał się jego prezes, Łukasz Jabłoński. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Nadchodzi wielka aktualizacja systemu Android TV na telewizory
CD Projekt wciąż zarabia na ,,Cyberpunku" i ,,Wiedźminie". 100 mln zł czystego zysku
Zmowa cenowa ws. urządzeń Xiaomi? UOKiK przeszukał siedziby
Twórcy "Furiosy" użyli sztucznej inteligencji. Prawda wyszła na jaw po premierze
Huuuge wydał więcej na marketing. Wpływy i zysk zmalały
Największa konferencja kobiet pracujących w IT odbędzie się w Polsce. Oto szczegóły
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj