Zmiany w MEC Interaction
Do MEC Interaction, działu domu mediowego Mediaedge:cia zajmującego się działaniami promocyjnymi w internecie, dołączył Piotr Adamczyk, który będzie odpowiedzialny za planowanie działań z wykorzystaniem nowych mediów. Natomiast pracującemu już w firmie Grzegorzowi Smyce powierzono nowe obowiązki
Piotr Adamczyk został nowym online plannerem i będzie pracował na rzecz klientów Mediaedge:cia z sektora FMCG. Adamczyk ukończył SGH i ma już półtoraroczne doświadczenie w zawodzie. Pierwsze kroki stawiał w dziale reklamy online w OMG Digital, a później pracował w sieci ARBO Media i domu mediowym Infinity Media. W MEC Interaction będzie skupiał się na planowaniu działań z wykorzystaniem nowych mediów.
Natomiast Grzegorz Smyka jako pierwszy Polak odbył 6-miesięczne szkolenie w ramach tzw. Interaction Training Academy w Londynie, gdzie poznawał innowacyjne formy komunikacji z wykorzystaniem nowych mediów pracując przy realizacji projektów na rzecz brytyjskich klientów sieci Mediaedge:cia. Obecnie wykorzystuje swoje doświadczenie i zdobytą wiedzę, dzieląc się nią z młodszymi kolegami z zespołu MEC Interaction. Smyka odpowiada za bieżące wsparcie strategiczne w obsłudze kluczowych klientów MEC Interaction oraz pozyskiwanie nowych, uczestnicząc w konkursach i przetargach. Ponadto jest odpowiedzialny za adaptację i rozwój narzędzi sieciowych do optymalizacji i raportowania kampanii internetowych.
MEC Interaction powstał w sierpniu 2005 roku, a na jego czele stoi Tomasz Rzepniewski. Obecnie dział liczy już 13 osób.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w MEC Interaction