Wzrost wydatków na reklamę w Chinach
W pierwszych sześciu miesiącach bieżącego roku wydatki na reklamę w Chinach sięgnęły poziomu 244,9 miliarda juanów (34,99 miliarda amerykańskich dolarów).
W porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego nakłady te były wyższe o 17 procent - informuje chińska agencja prasowa Xinhua, powołując się na dane firmy badawczej Nielsen.
83 procent wydatków (204 miliardy juanów) zostało przeznaczonych na reklamę w telewizji. Tymczasem w przypadku mediów drukowanych nakłady reklamowe zwiększyły się o 14 procent.
Z kolei czołowymi kategoriami produktów, na które w Chinach przeznaczono w I poł. bieżącego roku najwięcej pieniędzy na reklamę, były leki, medycyna i ochrona zdrowia oraz produkty do pielęgnacji skóry dla kobiet.
źródło: Xinhua
Dołącz do dyskusji: Wzrost wydatków na reklamę w Chinach