SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

92 tys. widzów „Wyprawy na dno” w National Geographic

Pierwszy trzy odcinki nowego cyklu „Wyprawa na dno” oglądało średnio 92 tys. widzów. Program kilkukrotnie podnosi wyniki swojego pasma względem okresu poprzedzającego.

Nowy cykl „Wyprawa na dno” na antenie National Geographic pokazywany jest w niedziele o godz. 21.00, począwszy od 26 sierpnia 2018 roku. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków dokumentalnego cyklu wyniosła 92 tys. osób. Przełożyło się to na 0,61 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 0,75 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez nadawcę.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków obejrzało średnio 243 tys. widzów w grupie 4+ i 105 tys. w 16-49. Z kolei łączny zasięg dla wszystkich dotychczasowych emisji (zarówno premierowych jak i powtórkowych) - wyniósł odpowiednio 1,24 mln i 421 tys. osób.

Najwięcej widzów zgromadził drugi odcinek, który zgromadził przed telewizorami 126 tys. oglądających.

Względem sześciu poprzedzających tygodni dokumentalny cykl podnosi widownię swojego pasma o 305 proc. w grupie 4+ i 462 tys. w 16-49.

„Wyprawa na dno” to 10-odcinkowa seria popularnonaukowa, której autorzy będą przedstawiać historie i zagadki związane z zatopionymi okrętami. Twórcy wezmą pod lupę morza otaczające Chiny, Zatokę Meksykańską, Morze Śródziemne, Nil, region Pacyfiku, Ocean Spokojny, Atlantyk i Morze Bałtyckie.

W cyklu wykorzystano najnowsze techniki skanowania dna oceanów, aktualne wyniki badań naukowych oraz niezwykle zaawansowane technicznie symulacje komputerowe, aby pokazać wraki statków, podwodne skarby, zatopione miasta oraz formacje geologiczne znajdujące się na dnie jezior, mórz i oceanów.

Producentami wykonawczymi „Wyprawy na dno” ze strony Mallinson Sadler Productions są Crispin Sadler i Mark Fielder. Obowiązki producentów wykonawczych spółki Electric Pictures pełnią z kolei Phil Craig, Andrew Ogilvie i Andrea Quesnelle. Producentem wykonawczym ze strony National Geographic jest natomiast Carolyn Payne. Obowiązki wiceprezesa i dyrektora ds. programów międzynarodowych pełni ze strony National Geographic ChannelHamish Mykura, a Tim Pastore prezesa ds. produkcji i programów własnych.

„Wyprawę na dno” wspiera silna kampania reklamowa.

Średni udział National Geographic w ub.r. wyniósł 0,31 proc.

Dołącz do dyskusji: 92 tys. widzów „Wyprawy na dno” w National Geographic

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek
Trzeci odcinek to już potężny spadek, bo konkurencja była większa.
0 0
odpowiedź
User
chce się Ź,,,,,ygać
I co 10 minut blok reklamowy
0 0
odpowiedź
User
Tera
Zacząłem oglądać, ale już przestałem. Bardzo mało faktów, ciągle powtarzane plany (animacje), głównie reklamy
0 0
odpowiedź