SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Większe zaufanie do serwisów społecznościowych niż reklam

Internauci mają o wiele większe zaufanie do swoich znajomych z serwisów społecznościowych niż do sprzedawców, reklamodawców czy blogów.

Więcej niż 1/3 internautów stwierdziła, że ma "wysokie" zaufanie do informacji otrzymywanych od przyjaciół i znajomych z serwisów społecznościowych - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na badanie Faves.com. 90 procent z nich ma co najmniej "umiarkowane" zaufanie do swoich kontaktów z tego typu serwisów.

Tymczasem dużą dozę zaufania dla opinii i materiałów przedstawianych przez sprzedawców, reklamodawców, blogi lub fora internetowe, ma zaledwie 4 procent respondentów.

Z badania Faves.com wynika również, że 34 procent internautów korzysta z serwisów społecznościowych przynajmniej raz w tygodniu, w porównaniu z 13 procentami przed dwoma laty. Z kolei w przypadku serwisów umożliwiających dzielenie się różnego rodzaju mediami (typu YouTube czy Flickr), wskaźnik ten wzrósł w tym samym okresie z 9 do 26 procent.

źródło: eMarketer

Dołącz do dyskusji: Większe zaufanie do serwisów społecznościowych niż reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl