Ubisoft w Polsce
Ubisoft, jeden z największych producentów gier komputerowych na świecie intensyfikuje, działania w Polsce.
Do tej pory strategie marketingowe Ubisoftu były tworzone i nadzorowane centralnie; od niedawna za wszelkie działania wizerunkowe, odpowiada przedstawiciel firmy Ubisoft w Polsce.
Zadanie to powierzono Rafałowi Adasiakowi, który w strukturze
firmy pełni funkcję
PR & Marketing Executive - Eastern Europe i, poza działaniami
na naszym rynku, koordynuje komunikację marketingową oraz Public
Relations firmy w trzech krajach sąsiednich (Czechy, Węgry,
Słowacja).
Rafał Adasiak pracował wcześniej m.in. dla SPI International (na stanowisku Dyrektora Marketingu) oraz Warner Bros. (na stanowisku Brand Managera).
Ubisoft będzie również na naszym rynku współpracował z Task Force Consulting.
Współpraca z Task Force Consulting w zakresie Public Relations - zarówno korporacyjnego, jak i produktowego - obejmie przygotowanie strategii komunikacji, prowadzenie działań media relations (w tym obsługę biura prasowego Firmy), a także opracowywanie i realizację projektów specjalnych.
Dołącz do dyskusji: Ubisoft w Polsce