SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tylko Piłka: współpraca z Tro Media. Chce pozyskać 3 mln zł z New Connect

Tylko Piłka - firma wydająca tygodnik o takiej samej nazwie - rozpoczęła współpracę z firmą Tro Media. Przy jej współudziale stworzy spółkę akcyjną, która jesienią wejdzie na rynek New Connect.

Firma Tylko Piłka uzasadnia, że współpraca z Tro Media pozwoli jej poszerzyć swoją obecność w internecie. Tro Media wydaje kilkanaście serwisów, m.in. Boisko.pl, oraz zajmuje się obsługą internetowych kampanii reklamowych. 
 

>>> Serwisy Tro Media w sieci Evolution Media Net

- Na świecie i w Polsce spada zainteresowanie prasą, a rośnie zainteresowanie internetem. Jesteśmy świadomi tego trendu, dlatego podejmujemy współpracę z Tro Media, by nie ponosić później kosztów przenoszenia kontentu do internetu, lecz działać jednocześnie na obu polach - argumentuje Stanisław Wedler, prezes Tylko Piłki.

Jednocześnie Tylko Piłka przy współudziale kapitałowym Tro Media przekształci się w spółkę akcyjną, która będzie zarządzać tygodnikiem „Tylko Piłka” oraz serwisami TylkoPilka.pl i Boisko.pl. Na przełomie III i IV kwartału br. firma planuje zadebiutować na rynku New Connect. Od inwestorów spółka zamierza pozyskać 3 mln zł, które chce przeznaczyć na rozwój innowacyjnych technologii.

>>> Wedler i Ozon przejmują „Tylko Piłkę”


Natomiast pod koniec lipca tygodnik „Tylko Piłka” zmieni layout i zwiększy objętość do 68 stron z kredową okładką. Cena czasopisma pozostanie taka sama - 3,5 zł. Pierwszy numer magazynu w nowej odsłonie będzie poświęcony nowemu sezonowi polskiej ligi, w związku z czym znajdzie się w nim tzw. „Skarb kibica”.

>>> „Tylko Piłka” w salonach STS

 W bieżącym miesiącu Tylko Piłka podpisała kontrakt z Media B2B na zarządzanie powierzchnią reklamową „Tylko Piłki” i innych wydawnictw firmy oraz pozyskiwanie nowych reklamodawców. W najbliższych miesiącach spółka planuje rozpocząć publikowanie wydawnictw książkowych, sportowych, bukmacherskich, a także dla dzieci i VIP. I tak w sierpniu Tylko Piłka chce wydać książeczkę bukmacherską „Futbol do kieszeni”, a jesienią - dwutomową „Historię Ligi Angielskiej” i książkę „300 najlepszych piłkarzy świata”. Firma przygotowuje też ekskluzywny kwartalnik sportowy „Super VIP”.

Dołącz do dyskusji: Tylko Piłka: współpraca z Tro Media. Chce pozyskać 3 mln zł z New Connect

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl