Tylko 690 tys. widzów „Warto rozmawiać”. TVP1 przegrała z konkurencją
Program Jana Pospieszalskiego „Warto rozmawiać” wiosną br. oglądało średnio 693 tys. widzów. TVP1 w czasie jego emisji przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.
Publicystyczny program „Warto rozmawiać” nadawany był we wtorki o 21.25, w okresie od 1 marca do 28 czerwca br. W tym okresie audycję oglądało średnio 693 tys. widzów, co przełożyło się na 5,16 proc. udziału w grupie 4+ i 3,19 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Zdecydowanie największą widownię zgromadził odcinek z 15 marca br., który śledziło 1,03 mln widzów. Poświęcony był on nakręcającej się w sieci, w parlamencie i na ulicach wojnie polsko-polskiej. Wśród gości w studiu byli m.in. prof. Jadwiga Staniszkis i Bronisław Wildstein.
Top 3 odcinki programu Jana Pospieszalskiego
Warto rozmawiać |
Start |
Koniec |
Wszyscy 4+ |
|
Data |
AMR |
SHR% |
||
15-03-2016 |
21:25:24 |
22:20:49 |
1 026 349 |
7,40% |
22-03-2016 |
21:25:16 |
22:22:03 |
807 165 |
5,89% |
26-04-2016 |
21:30:14 |
22:25:48 |
804 063 |
5,91% |
TVP1 w czasie emisji „Warto rozmawiać” przegrała walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami. Liderem w tym czasie była TVP2, emitująca końcówkę „M jak miłość”, kulisy tego serialu, „Magazyn Expressu Reporterów” i filmy fabularne, co przełożyło się na 18,37 proc. udziału. Drugi był TVN („Agent Gwiazdy” i filmy; 11,05 proc.), a trzeci - Polsat („Powiedz tak!” i filmy; 9,15 proc.).
Wśród widzów w grupie komercyjnej liderem był już jednak TVN, a dalej wśród tzw. „wielkiej czwórki” uplasowały się: TVP2, Polsat i Jedynka.
Widownia konkurencji w czasie „Warto rozmawiać”
WIRTUALNEMEDIA.PL |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
||
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
TVP2 |
2 469 484 |
18,37% |
789 181 |
14,03% |
TVN |
1 485 927 |
11,05% |
801 133 |
14,24% |
Polsat |
1 230 702 |
9,15% |
677 629 |
12,05% |
TVP1 - Warto rozmawiać |
693 182 |
5,16% |
179 426 |
3,19% |
Jan Pospieszalski przez ostatnie cztery lata prowadził program „Bliżej”, emitowany w TVP Info w czwartki o 22.30. W okresie od września ub.r. do końca lutego br. oglądało go średnio 416 tys. widzów. Przełożyło się to na 4,13 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 1,41 proc. w grupie 16-49.
Z kolei wcześniejszy flagowy publicystyczny program Telewizji Polskiej „Tomasz Lis na żywo” w ostatnim sezonie (tj. w okresie od 7 września ub.r. do 25 stycznia br.) oglądało w TVP2 średnio oglądało 2,18 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 16,80 proc. i 9,95 proc. udziału.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w maju br. wyniósł 10,19 proc.
Dołącz do dyskusji: Tylko 690 tys. widzów „Warto rozmawiać”. TVP1 przegrała z konkurencją