TVN liderem w zeszłym tygodniu, TVP1 odrabia straty
W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej należała do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującego TVN w okresie od 3 do 9 listopada 2014 roku zmniejszył się względem poprzedniego tygodnia o 0,05 pkt. proc. do 13,11 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 0,27 pkt. proc. i wyniósł 12,46 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasowała się TVP1. Jej wynik to 11,75 proc., po wzroście o 0,90 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce zajęła TVP2 (9,06 proc.; w dół o 0,42 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN7 (3,46 proc.; + 0,32 pkt. proc.), TVN24 (2,82 proc.; + 0,29 pkt. proc.), TVP Info (2,54 proc.; + 0,09 pkt. proc.) i TVP Seriale (1,43 proc.; + 0,13 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ |
27.10 - 02.11.2014 r. |
03.11 - 09.11.2014 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
TVN |
861 403 |
13,16% |
875 658 |
13,11% |
2 |
Polsat |
798 138 |
12,19% |
832 331 |
12,46% |
3 |
TVP1 |
710 170 |
10,85% |
785 013 |
11,75% |
4 |
TVP2 |
620 696 |
9,48% |
605 118 |
9,06% |
5 |
TVN7 |
205 194 |
3,14% |
231 435 |
3,46% |
6 |
TV PULS |
213 075 |
3,26% |
202 194 |
3,03% |
7 |
TVN24 |
165 898 |
2,53% |
188 655 |
2,82% |
8 |
TV4 |
194 006 |
2,96% |
185 479 |
2,78% |
9 |
TVP INFO |
160 469 |
2,45% |
169 971 |
2,54% |
10 |
Polsat2 |
107 933 |
1,65% |
103 378 |
1,55% |
11 |
TVP Seriale |
85 295 |
1,30% |
95 264 |
1,43% |
12 |
Puls 2 |
106 869 |
1,63% |
94 742 |
1,42% |
13 |
TTV |
91 859 |
1,40% |
88 080 |
1,32% |
14 |
TV6 |
70 919 |
1,08% |
67 658 |
1,01% |
15 |
TVP Regionalna |
68 579 |
1,05% |
65 560 |
0,98% |
16 |
TVP Rozrywka |
59 701 |
0,91% |
60 736 |
0,91% |
17 |
Polsat News |
65 848 |
1,01% |
60 221 |
0,90% |
18 |
Nickelodeon |
45 489 |
0,70% |
48 376 |
0,72% |
19 |
TVN Style |
46 441 |
0,71% |
48 358 |
0,72% |
20 |
Stopklatka |
45 336 |
0,69% |
46 691 |
0,70% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera także zajął TVN. Stacja ta zanotowała spadek o 0,13 pkt. proc. do 14,42 proc. udziału. Druga lokata należała do Polsatu, którego udział zwiększył się o 0,18 pkt. proc. do 13,89 proc.
Z miejsca czwartego na ostatnią pozycję podium awansowała TVP1 - wzrost o 1,46 pkt. proc. do 8,48 proc. udziału. Z kolei na czwarte miejsce spadła Dwójka (w dół o 0,60 pkt. proc. do 7,40 proc.).
Wszyscy 16-49 |
27.10 - 02.11.2014 r. |
03.11 - 09.11.2014 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
TVN |
383 421 |
14,55% |
376 040 |
14,42% |
2 |
Polsat |
361 063 |
13,71% |
362 255 |
13,89% |
3 |
TVP1 |
185 027 |
7,02% |
221 210 |
8,48% |
4 |
TVP2 |
210 882 |
8,00% |
192 895 |
7,40% |
5 |
TV PULS |
102 796 |
3,90% |
95 406 |
3,66% |
6 |
TVN7 |
82 634 |
3,14% |
85 210 |
3,27% |
7 |
TV4 |
94 375 |
3,58% |
76 472 |
2,93% |
8 |
TVN24 |
47 023 |
1,78% |
53 666 |
2,06% |
9 |
Puls 2 |
49 005 |
1,86% |
42 194 |
1,62% |
10 |
Polsat2 |
45 612 |
1,73% |
41 837 |
1,60% |
11 |
TTV |
45 059 |
1,71% |
41 510 |
1,59% |
12 |
TVP Seriale |
33 937 |
1,29% |
39 461 |
1,51% |
13 |
TV6 |
37 259 |
1,41% |
31 268 |
1,20% |
14 |
Polo TV |
23 706 |
0,90% |
26 942 |
1,03% |
15 |
TVP INFO |
25 340 |
0,96% |
25 884 |
0,99% |
16 |
Discovery |
26 304 |
1,00% |
25 816 |
0,99% |
17 |
TVN Style |
25 188 |
0,96% |
25 813 |
0,99% |
18 |
TVN Turbo |
22 628 |
0,86% |
25 678 |
0,98% |
19 |
Eska TV |
25 381 |
0,96% |
24 113 |
0,92% |
20 |
Polsat Film |
19 134 |
0,73% |
22 807 |
0,87% |
Na drugiej podstronie rankingi najchętniej oglądanych programów
Dołącz do dyskusji: TVN liderem w zeszłym tygodniu, TVP1 odrabia straty