SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Streetcom dla marki Smakowita

ZT Kruszwica, producent margaryny Smakowita, powierzył przygotowanie kampanii tej marki agencji Streetcom. Firma współpracuje z tym klientem od 2010 roku.

Nowa kampania będzie promować markę „Smakowita 4 Ziarna”- margarynę z dodatkiem prażonych ziaren: dyni, słonecznika, siemienia lnianego i sezamu. Akcja obejmuje stronę internetową i współpracę z ambasadorkami (2400 selektywnie wybranych kobiet).

Kampania przebiegać będzie pod hasłem "Każda kanapka smakuje lepiej ze Smakowitą z ziarnami!".

Streetcom odpowiada za kreację i produkcję strony internetowej. Agencja realizuje także działania dla innych brandów z portfolio ZT Kruszwica - Finuu, Optima, czy Wawrzyniec.

Dołącz do dyskusji: Streetcom dla marki Smakowita

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hannasi88
Taka jest prawda , że hasło " Każda kanapka smakuje lepiej ze Smakowitą z ziarnami!" sprawdza się w 100%. Testuję ze znajomymi produkt na streetcom i wszystkim smakuje. Smakowita 4 ziarna to pierwszy tłuszcz roślinny do smarowania pieczywa z dodatkiem prawdziwych naturalnych ziaren.Unikalna kompozycja 4 ziaren słonecznika, dyni, lnu i sezamu została odpowiednio pokruszona i uprażona – tak aby wydobyć z nich smak, ale też aby sam produkt dobrze się smarował. W połączeniu ze Smakowitą ziarna nabrały dodatkowo soczystości i delikatności. Pasuje do każdej kanapki i każdego rodzaju chleba. Nawet zwykły chleb potrafi zmienić w chleb z ziarnami. Rewelacja, super smak, szczerze polecam :) #Smakowita4Ziarna #NowaSmakowita
0 0
odpowiedź