SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spada sprzedaż magazynów dla młodzieży. „Bravo” liderem w I półroczu

W I półroczu 2014 roku pozycja lidera sprzedaży wśród pism młodzieżowych należała niezmiennie do dwutygodnika „Bravo”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Twist”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w I półroczu 2014 roku wyniosła 111 426 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2013 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 25,64 proc.

>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugie miejsce zajął magazyn „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 8,19 proc. do poziomu 64 707 egz.

Na podium znalazł się jeszcze, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Bravo Girl”. Jego wynik zmalał w ciągu roku o 19,81 proc. do 51 264 egz.

Natomiast czwarte miejsce zajął „Twist” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmniejszyła się najbardziej w rankingu, bowiem o 26,38 proc. i wyniosła 44 723 egz.

ZKDP

I półrocze

Wirtualnemedia.pl

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Bravo

179 915

111 426

111 426

220 337

149 836

149 836

Fun Club

104 945

64 707

64 707

109 939

70 480

70 480

Bravo Girl

98 268

51 264

51 264

114 104

63 929

63 929

Twist

95 763

44 723

44 723

111 627

60 750

60 750


W czerwcu 2014 roku średnia sprzedaż ogółem magazynu „Bravo” w porównaniu do czerwca 2013 roku zmniejszyła się o 30,65 proc. do 106 023 egz. Na drugim miejscu znalazł się miesięcznik „Fun Club” (52 263 egz.; spadek o 34,62 proc.), a na trzecim - „Bravo Girl” (34 253 egz.; - 40,99 proc.).

Również i w tym ujęciu najwięcej stracił „Twist” - było to 44,18 proc. do 33 350 egz.

ZKDP

czerwiec

Wirtualnemedia.pl

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Bravo

175 589

106 023

106 023

219 968

152 879

152 879

Fun Club

99 944

52 263

52 263

109 910

79 942

79 942

Bravo Girl

90 045

34 253

34 253

109 947

58 046

58 046

Twist

84 982

33 350

33 350

109 975

59 740

59 740

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż magazynów dla młodzieży. „Bravo” liderem w I półroczu

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ona
matko ktos to jeszcze czyta??????????
0 0
odpowiedź
User
gds
jakim trzeba być debilem by to kupić ???
0 0
odpowiedź