SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Buty Shaquille’a O’Neala to nie wszystko. CCC zapowiada kolejne marki

Grupa CCC jest blisko pozyskania licencji do sprzedaży kolejny marek z portfolio Authentic Brands Group, zarządzającej m.in. markami Reebok, Shaquille O’Neal i David Beckham. Jamie Salter, założyciel i szef amerykańskiego koncernu, będzie doradzał zarządowi CCC. Marka Reebok stanowi już prawie 10 proc. sprzedaży polskiej firmy.

Shaquille O’Neal, fot. materiały prasowe CCC Shaquille O’Neal, fot. materiały prasowe CCC

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy z Authentic Brands Group! Znaleźliśmy idealnego partnera biznesowego, z którym bardzo dobrze się rozumiemy i chcemy się wspólnie rozwijać. Po nieco ponad roku współpracy zawarliśmy już 12 umów licencyjnych, a tylko w najbliższym czasie podpiszemy cztery kolejne - poinformował w komunikacie Dariusz Miłek, prezes CCC.

Zaznacza, że w ciągu roku jego firma sprzedała ponad 2 mln produktów marek należących do Authentic, z czego zdecydowaną większość przypada na Reebok. - Marka Reebok została fenomenalnie przyjęta przez naszych klientów - w sierpniu br. jej udział w sprzedaży szyldu CCC stanowi już blisko 10 proc., co oznacza 5-krotny wzrost rok do roku. Marki Authentic w portfolio Grupy to nie tylko wysokie zainteresowanie klientów przekładające się na dobrą sprzedaż, ale przede wszystkim świetne marże handlowe – na produktach marek Authentic wynosi ona w szyldzie CCC 74 proc., co jest wynikiem niespotykanym - podkreśla.

Shaquille O’Neal promuje swoje buty w CCC

Authentic Brands Group zarządza ponad 50 markami, obecnymi w ponad 400 tys. punktów sprzedaży w 150 krajach. W portfolio koncernu są m.in. marki Shaquille O’Neal, David Beckham, Sports Illustrated, Dr. J, Greg Norman, Neil Lane, Thalia, Marilyn Monroe, Elvis Presley, Muhammad Ali, Reebok, Brooks Brothers, Barneys New York, Judith Leiber, Ted Baker, Hunter, Vince, Hervé Léger, Frye, Nautica, Juicy Couture, Vince Camuto, Lucky Brand, Aéropostale, Forever 21, Nine West, Sperry, Rockport, Eddie Bauer, Boardriders, Quiksilver, Billabong, Roxy, DC Shoes, RVCA, Spyder, Volcom, Prince, Izod, Van Heusen, Hart Schaffner Marx i Thomasville.

Polskę odwiedza właśnie Shaquille O’Neal, promując nową kolekcję swojego obuwia Shaq, dostępną w sklepach CCC. Były koszykarz od lat jest też ambasadorem reklamowym Reeboka.

CZYTAJ TEŻ: Buty z CCC zdominowały wywiad Stanowskiego z legendą koszykówki. “To nie miała być reklama”

- Wciąż widzimy w tej współpracy duży potencjał - zapewnia Dariusz Miłek. - Następnym ważnym krokiem będzie segmentacja produktów. Nadal chcemy też rozszerzać współpracę o kolejne kategorie produktowe - zapowiada.

Szef Authentic Brands Group będzie doradzał CCC

Licencje sprzedażowe do nie wszystko. Zarząd CCC powołał pełniący funkcje doradcze komitet strategii i rozwoju. Ma to być zaplecze eksperckie służącego wypracowaniu zmodyfikowanej strategii, wspieraniu tworzenia koncepcji biznesowych oraz przygotowania we współpracy z zarządem firmy kierunków jej międzynarodowego rozwoju.

- Jestem przekonany, że wsparcie najlepszych ekspertów na świecie, z wieloletnim doświadczeniem oraz sukcesami w budowaniu innowacyjnych koncepcji biznesowych, pozwoli nam działać jeszcze skuteczniej. Naszym celem jest szybkie dostosowywanie strategii biznesowej do bieżących trendów i zmieniającego się otoczenia biznesowego, co przełoży się na dalszy dynamiczny rozwój - tłumaczy Dariusz Miłek.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Szefem komitetu został Jamie Salter, założyciel i prezes Authentic Brands Group. - CCC to kluczowy dla nas partner w realizacji strategii ekspansji w Europie, cieszę się, że wspólnie zbudowaliśmy solidną podstawę dla dalszego rozwoju - podkreśla Salter.

Biznesmen jest też jednym z założycieli firmy Ride sprzedającej sprzęt snowboardowy. Współzałożył również Hilco Consumer Capital, firmę private equity inwestującą w detalistów, hurtowników i producentów produktów konsumenckich. Jamie Salter jest aktywnym członkiem zarządów Mount Sinai Toronto oraz Muhammad Ali Center, a także angażuje się w liczne projekty charytatywne i inicjatywy inwestycyjne.

Inwestorzy CCC w euforii

W czwartek, po publikacji komunikatu o dotychczasowych wynikach i planach dotyczących współpracy z Authentic Brands Group akcje CCC zdrożały o 8,54 proc. do 155 zł (przy wzroście indeksów WIG i WIG20 o nieco ponad 0,8 proc.). Kurs spółki jest najwyżej od ponad pięciu lat.

Jej głównym akcjonariuszem jest Dariusz Miłek, ma walory stanowiące 33,3 proc. kapitału i 39 proc. głosów na walnym zgromadzeniu.

Dołącz do dyskusji: Buty Shaquille’a O’Neala to nie wszystko. CCC zapowiada kolejne marki

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fallis
Tak, marka Shaq namiesza na rynku obuwia.
To będzie prawdziwy gejmczendźer.
4 2
odpowiedź
User
Retailer
To samo g%wno tylko drogo
1 0
odpowiedź
User
Retailer
To samo g%wno tylko drogo
0 0
odpowiedź