SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rusza wspólny projekt Ipsosu i Mediahub

Agencja mediowa Mediahub oraz firma badawcza Ipsos wspólnie zrealizują projekt „Prawda o Pokoleniach”. Jego celem jest sprawdzenie, co tak naprawdę definiuje pokolenia, wykraczając poza stereotypy oparte na wieku.
 

- Chcemy lepiej zrozumieć, co odróżnia i łączy ludzi – czy to wyłącznie wiek, czy także wartości i styl życia. Szukamy nowych podejść do wszechobecnych narracji pokoleniowych i stereotypów, które bywają krzywdzące  – mówi Anna Karczmarczuk, prezeska Ipsos.

Projekt ma dostarczyć dane i analizy przydatne dla marketerów, strategów, specjalistów ds. komunikacji i HR oraz ekspertów od polityki publicznej.

„Prawda o Pokoleniach” ma na celu przedstawienie rzetelnych analiz, które pozwolą lepiej zrozumieć zróżnicowane potrzeby współczesnych generacji. Jak podkreślają autorzy projektu, nowe podejście do pokoleń jest niezbędne w szybko zmieniającym się środowisku biznesowym i społecznym. 

- Łączenie i budowanie mostów między pokoleniami to klucz do wzbogacenia dialogu zarówno w biznesie, jak i w społeczeństwie – dodaje Ewa Góralska, managing director Mediahub.

Pierwsze wyniki badań zostaną zaprezentowane 24 września podczas sesji „Narracje pokoleniowe” na konferencji Insummit. Kluczowym punktem sesji będzie debata, w której eksperci z dziedziny socjologii, kultury, marketingu i badań przedstawią argumenty za lub przeciw w dyskusji o wpływie narracji pokoleniowych na społeczeństwo. 

Dołącz do dyskusji: Rusza wspólny projekt Ipsosu i Mediahub

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl