SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rowerowa loteria chrupek Monster Munch

“Rower dobry dla ducha” to hasło najnowszej loterii marki Monster Munch, należącej do Lorenz. Za jej kompleksową organizację odpowiada agencja Hand Made.

Od czerwca Lorenz mocniej koncentruje się na komunikacji swoich działań CSR - a wycieczki rowerowe to bezdyskusyjne źródło korzyści psychicznych, fizycznych i społecznych. Poprzez najnowszą aktywację marka Monster Munch zachęca więc do czerpania z tych prostych przyjemności.

Za jej organizację i pełną obsługę odpowiada Hand Made, które współpracuje z Monster Munch od początku 2024 roku. Agencja zaprojektowała key visual i dedykowaną stronę konkursową loterii oraz dba o komunikację wraz z promocją treści w mediach społecznościowych marki.

“Rower dobry dla ducha” to kolejna loteria Hand Made zrealizowana dla Lorenz. Rok temu agencja przygotowała kampanię aktywacyjną w kanałach digitalowych, opartą na wspólnym projekcie marek NicNac’s i Crunchips.

Dołącz do dyskusji: Rowerowa loteria chrupek Monster Munch

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl