SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Program „Sablewskiej sposób na...” przegrał z konkurencją. 726 tys. widzów w TVN

Reality-show „Sablewskiej sposób na...” oglądało średnio 726 tys. widzów. TVN w czasie nadawania nowego formatu przegrał walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami. Wpływy z reklam wyniosły 4,13 mln zł.

fot. tvn fot. tvn

Program „Sablewskiej sposób na...” na antenie TVN pokazywany był w niedziele o godz. 17.20, w okresie od 21 lutego do 1 maja br. Średnia widownia wszystkich dziesięciu premierowych odcinków wyniosła zaledwie 726 tys. osób, co przełożyło się na 5,77 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 8,11 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię przyciągnął pierwszy odcinek, który śledziło średnio 969 tys. widzów.

Oglądalność programu odcinek po odcinku

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

21-02-2016

17:24:22

17:55:48

969 449

6,89%

28-02-2016

17:23:37

17:56:28

955 299

6,99%

24-04-2016

17:23:09

17:55:38

830 130

6,48%

Dla porównania, w analogicznym okresie ub.r., TVN w tym paśmie śledziło 1,04 mln widzów, co przekładało się odpowiednio na 8,34 proc. i 12,09 proc. udziału. Oznacza to, że cykl „Sablewskiej sposób na...” obniżył widownię swojego pasma o 310 tys. osób.

TVN w paśmie nadawania programu prowadzonego przez Maję Sablewską przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki” zajął Polsat z udziałem na poziomie 12,64 proc., nadający w tym czasie filmy fabularne oraz powtórki programów „Twoja twarz brzmi znajomo” i „Nasz nowy dom”. Druga była TVP1 (11,41 proc.; powtórki seriali „Komisarz Alex” i „Strażacy”), a trzecia - TVP2 (6,74 proc.; gł. powtórki „Na sygnale”).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN był trzeci, wygrywając z Dwójką. Pierwsze miejsce należało do Polsatu, a drugie - do Jedynki.

Widownia produkcji na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

Wszyscy 16-49

AMR

SHR %

AMR

SHR %

Polsat

1 589 414

12,64%

659 637

13,95%

TVP1

1 435 202

11,41%

394 204

8,33%

TVP2

847 044

6,74%

277 302

5,86%

TVN - Sablewskiej sposób na...

725 546

5,77%

383 722

8,11%

Wpływy reklamowe TVN wokół emisji dziesięciu premierowych odcinków formatu wyniosły 4,13 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Telewizja TVN obecnie nie myśli o realizacji drugiej edycji reality-show. - Na razie nie rozmawiamy o kontynuacji tego formatu. Myślę, że jesienią wróci program Mai Sablewskiej w TVN Style - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego Grupy TVN.

Cykl „Sablewskiej sposób na…” prowadzi znana z TVN Style Maja Sablewska (od 2013 roku prowadzi podobny reality-show „Sablewskiej sposób na modę”). W tym reality-show występują kobiety, które walczą z nadwagą. Sablewska pomaga im dobrać odpowiednie stylizacje, a uczestniczki mają szansę schudnąć (więcej na ten temat).

W kwietniu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 11,33 proc.

Dołącz do dyskusji: Program „Sablewskiej sposób na...” przegrał z konkurencją. 726 tys. widzów w TVN

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hihi
Zdejmujemy z anteny za 3... 2... 1...
:)
0 0
odpowiedź
User
Opi
Odchudzanie się przejadło ;)
0 0
odpowiedź
User
widz
Zła godzina emisji..Tak samo zła godzina Efekt domino Dominiki Kulczyk - a program świetny.Rano w niedzielę dużo ludzi idzie do kościoła.
0 0
odpowiedź