Polsat wyprzedził TVN w grupie komercyjnej, udany tydzień TVP Info i TVN24
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującego Polsatu w okresie od 7 do 13 kwietnia 2014 roku zmniejszył się o 0,47 pkt. proc. do 12,90 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie spadł o 0,31 pkt. proc. i wyniósł 12,55 proc. Z kolei ostatnią pozycję podium zajęła TVP1. Jej wynik wyniósł 12,17 proc., po wzroście w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 0,41 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,37 proc.; w dół o 0,22 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu pochwalić się mogły takie kanały jak: TVN24 (3,01 proc.; + 0,29 pkt. proc.), TVP Info (2,53 proc.; + 0,33 pkt. proc.), Puls 2 (1,36 proc.; bez zmian), TVP Regionalna (1,04 proc.; + 0,01 pkt. proc.) i Kino Polska (0,94 proc.; + 0,08 pkt. proc.).
NAM |
31.03 - 06.04 |
07.03 - 13.04 |
|
Lp. |
Stacja |
SHR % |
SHR % |
1 |
Polsat |
13,37% |
12,90% |
2 |
TVN |
12,86% |
12,55% |
3 |
TVP1 |
11,76% |
12,17% |
4 |
TVP2 |
9,59% |
9,37% |
5 |
TVN7 |
3,59% |
3,58% |
6 |
TV PULS |
3,07% |
3,12% |
7 |
TVN24 |
2,72% |
3,01% |
8 |
TVP INFO |
2,20% |
2,53% |
9 |
TV4 |
2,43% |
2,48% |
10 |
Polsat2 |
1,58% |
1,41% |
11 |
Puls 2 |
1,36% |
1,36% |
12 |
TVP Seriale |
1,42% |
1,23% |
13 |
TTV - Twoja Telewizja |
1,24% |
1,19% |
14 |
Polsat News |
1,05% |
1,11% |
15 |
TVP Regionalna |
1,03% |
1,04% |
16 |
TV6 |
1,01% |
0,97% |
17 |
Kino Polska |
0,86% |
0,94% |
18 |
Polo TV |
0,73% |
0,79% |
19 |
TVP Rozrywka |
0,78% |
0,78% |
20 |
Discovery |
0,78% |
0,74% |
TOP 20 stacji 16-49 i 20 najlepiej oglądanych programów na drugiej stronie artykułu
Dołącz do dyskusji: Polsat wyprzedził TVN w grupie komercyjnej, udany tydzień TVP Info i TVN24