SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Omnicom Media Group z obsługą mediową Michelin

Omnicom Media Group wygrała przetarg na globalną obsługę mediową producenta opon, firmy Michelin. 

Budżet mediowy Michelin szacowany jest na 89,5 mln dolarów rocznie. Omnicom Media Group zwyciężył w globalnym przetargu dotyczącym planowania i zakupu mediów. 

Uczestniczyły w nim inne grupy mediowe, w tym m.in. GroupM, Publicis i Havas Media. Ta ostatnia broniła obsługi Michelin.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Michelin niezmiennie utrzymuje się na szczycie jako najcenniejsza marka opon na świecie przez siedem kolejnych lat, według Brand Finance. Pomimo wyzwań rynkowych i spadku sprzedaży, wartość marki Michelin pozostaje stabilna na poziomie 7,9 mld dolarów.  

Dołącz do dyskusji: Omnicom Media Group z obsługą mediową Michelin

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl