SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

OLX Praca oddaje głos pokoleniu Z

OLX Praca w swojej najnowszej kampanii obala stereotypy o pokoleniu Z, równocześnie pokazując rolę, którą odgrywa ono na współczesnym rynku pracy. To kolejna odsłona wieloetapowego projektu "Praca z korzyścią dla wszystkich". Kampania została zrealizowana we współpracy z Warsaw Production i agencją kreatywną VML. 

W kolejnej odsłonie kampanii "Praca z korzyścią dla wszystkich", marka przełamuje stereotypy dotyczące Zetek i pokazuje, że to one są motorem pozytywnych zmian na rynku pracy.

Zobacz: "Dzielmy się opieką nad dziećmi" zachęca OLX w nowej kampanii

Równocześnie OLX podkreśla, że warunkiem wykorzystania potencjału najmłodszych pracowników jest zrozumienie ich potrzeb i oczekiwań. To kolejny, po kampaniach poświęconych Silversom i rodzicom, etap budowania przez OLX platformy porozumienia i wymiany doświadczeń na rynku pracy. Tym samym OLX tworzy przestrzeń, w której swobodnie mogą wypowiadać się przedstawiciele pokolenia Zet, pracodawcy oraz liderzy opinii.

Współtwórcami kampanii byli przedstawiciele Generacji Zet, którzy odegrali kluczowe role w jej realizacji. Aktorzy, reżyser, stylistki, scenograf, fotograf oraz operator – wszyscy oni są reprezentantami Generacji Z.

Kampania będzie emitowana w telewizji i mediach społecznościowych, towarzyszyć jej też będą działania z zakresu public relations. W ramach kampanii przewidziano również szereg działań promocyjnych, w tym warsztaty i webinary, które mają na celu wsparcie młodych ludzi w ich drodze zawodowej, a także działania w OOH i na Spotify.

Dołącz do dyskusji: OLX Praca oddaje głos pokoleniu Z

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl