SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

o2.pl z programami wideo i aplikacją mobilną, redaktorem naczelnym Paweł Jaskulski

Na portalu o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) pojawiły się produkcje youtuberów współpracujących z agencją LifeTube oraz pierwszy autorski cykl wideo - „#wieczornyPaciorek” Karola Paciorka. Udostępniono też aplikacje mobilne serwisu na iOS i Androida. Szefem jego redakcji został Paweł Jaskulski, wcześniej związany m.in. z Orange Polska.

Kolejne odcinki programu „#wieczornyPaciorek” są emitowane na o2.pl od poniedziałku do piątku o godz. 18. Ponadto na portalu publikowane są materiały youtuberów współpracujących z agencją LifeTube, m.in. Łukasza Jakóbiaka, AdBustera, Radosława Kotarskiego i Tomasza Kammela. Jak już informowaliśmy, felietony dla serwisu zaczęła pisać Karolina Korwin-Piotrowska.

Nowo utworzoną funkcję redaktora naczelnego o2.pl objął Paweł Jaskulski. Wcześniej był on związany z Radiem Olsztyn i Orange Polska, pracował też m.in. jako kierownik planu, scenarzysta, producent i szef zespołu produkcji wideo Orange Warsaw Festival.

- Serwis kierowany jest do millenialsów i młodych duchem, supermobilnych, aktywnych w social mediach, których nie przekonuje tradycyjny portal informacyjny. Rozwijając więc o2 o autorskie formaty wideo czy jakościowy kontent, decydujemy się na współpracę z nietuzinkowymi autorami - opisuje Jaskulski. - Naczelną zasadą o2 jest infotainment. Od początku stawiamy na zachowanie proporcji między tym, co ważne, ale pokazane w skondensowanej, zdynamizowanej formie, a dawką solidnej rozrywki. By zaspokoić potrzeby współczesnego internauty wykorzystujemy w o2 telewizję oraz radio, grafiki, infografiki, gify, quizy i atrakcyjne treści z social mediów - wylicza Edyta Sidwa, dyrektor produktu rozrywka i serwisów gwiazdorskich w Grupie Wirtualna Polska.

Jednocześnie udostępniono aplikację mobilną portalu, w wersjach na urządzenia z iOS i Androidem.

Portal o2.pl w obecnej wersji został uruchomiony w październiku ub.r. Jest skierowany do młodych użytkowników, z tzw. pokolenia millenialsów, składa się ze strony głównej, na której oprócz treści redakcyjnych są dostępne poczta mailowa, stacje radiowe z serwisu Open.fm i ok. 40 kanałów telewizyjnych z Videostar.pl. Promowany jest pod hasłem „Serce internetu”.

Według badania gemiusAudience w marcu br. o2.pl miało na komputerach 5,29 mln realnych użytkowników.

Dołącz do dyskusji: o2.pl z programami wideo i aplikacją mobilną, redaktorem naczelnym Paweł Jaskulski

38 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nikita
Ten "redaktor" z Orange mógłby najpierw zgłębić tajniki języka polskiego. Zanim zacznie się wypowiadać. A tak jest minimalls wiedzy.
1 0
odpowiedź
User
hgw
Przykłady jakościowego contentu zaprezentowano na screenshotach.

Czy ktokolwiek jeszcze wierzy w te bajki o jakości? o2 zbudowało swoją pozycję na żenujących treściach i zawstydzających inteligencję bełkotliwych historiach dla gimbazy i takie musi pozostać w wyścigu o kliki i pejdżwiusy ameb.
0 0
odpowiedź
User
dzieńbezgwpdniemstraconym
Przykłady jakościowego contentu zaprezentowano na screenshotach.

Czy ktokolwiek jeszcze wierzy w te bajki o jakości? o2 zbudowało swoją pozycję na żenujących treściach i zawstydzających inteligencję bełkotliwych historiach dla gimbazy i takie musi pozostać w wyścigu o kliki i pejdżwiusy ameb.


Taaaa. Pamiętam jeszcze opowieści accountów o2 przed połączeniem, jak miewali problem ze zrobieniem screenshota z kampanii na SG, żeby nie było gołych doop.
0 0
odpowiedź