SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

MultiBank wprowadza nową usługę SMS

MultiBank wprowadził usługę powiadomień SMS, która monitoruje zmiany na rachunku klienta przez 24 godziny na dobę. Wiadomość wysyłana jest w czasie rzeczywistym, w momencie wystąpienia zdarzenia.

Nowa usługa daje klientom banku dostęp do informacji na temat rachunku niezależnie od miejsca, w którym się znajdują oraz możliwości podłączenia do internetu.

Aby sprawdzić stan konta klient nie musi logować się do systemu transakcyjnego. Wybrane przez niego informacje, np. o przelewach wychodzących czy obciążeniach rachunku, wysyłane są na podany numer, natychmiast po zarejestrowaniu zmiany (z wyłączeniem czasu, w którym klient nie chce otrzymywać powiadomień, np. w godzinach nocnych).

Usługa dostępna jest dla wszystkich klientów banku, których numer telefonu komórkowego zostanie zarejestrowany w bazie MultiBanku. Aby ją uruchomić trzeba zalogować się do internetowego systemu transakcyjnego (zakładka Powiadomienia) lub złożyć dyspozycję za pośrednictwem multilinii. Powiadomienie może też zostać wysłane na wybrany przez klienta adres e-mail. Tego rodzaju zestawienia generowane są bezpłatnie, raz dziennie.

W ramach usługi dostępne są trzy taryfy - Standard, Optimum i Premium.

Dołącz do dyskusji: MultiBank wprowadza nową usługę SMS

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl