SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Men’s Health” liderem wśród pism męskich, „Logo” o 40 proc. w dół

W sierpniu 2013 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism męskich umocnił się „Men’s Health”, który zanotował jedyny wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „Logo”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w sierpniu 2013 roku wyniosła 66 116 egz. i względem analogicznego okresu rok wcześniej była wyższa o 7,22 proc. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie magazyn ten zanotował spadek wynoszący 21,11 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 43 085 egz.

Ostatnia pozycja podium należała do „CKM” (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem w sierpniu br. zmniejszyła się o 28,48 proc. do 37 489 egz.

Natomiast wynik ostatniego w rankingu miesięcznika „Logo” (Agora) zmalał najbardziej w zestawieniu, bowiem o 39,93 proc. i ostatecznie wyniósł 31 148 egz.

Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w sierpniu 2013 roku wyniosła 27 755 egz., po wzroście o 4,21 proc.
Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Media) wyniósł 21 912 egz.

Wirtualnemedia.pl

sierpień

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

66 116

61 662

Playboy

43 085

54 615

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

37 489

52 415

Logo

31 148

51 855

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

27 755

26 633

Sukces

21 912

-


W sierpniu 2013 roku w porównaniu do lipca 2013 roku wszystkie pisma zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał tutaj „Men’s Health” - było to 7,63 proc.

Wirtualnemedia.pl

2013

ZKDP

sierpień

lipiec

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

66 116

61 428

Playboy

43 085

42 313

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

37 489

35 657

Logo

31 148

30 754

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

27 755

25 507

Sukces

21 912

13 239

 

 

Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” liderem wśród pism męskich, „Logo” o 40 proc. w dół

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sprawny intelektualnie
Szkoda gadać. Co na to GW?
0 0
odpowiedź