„Lego Ninjago” na czele sprzedaży pism dziecięcych. „Kubuś i Przyjaciele” o 40 proc. w dół
W lutym br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Lego Ninjago”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Księżniczka”, a na czele spadków znalazł się „Kubuś i Przyjaciele”.
Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada) w lutym 2016 roku wyniosła 61 308 egz.
Magazyn ten ukazuje się od stycznia ub.r., ale regularnie co miesiąc jest wydawany dopiero od października ub.r. Pierwszy jego numer (styczniowy) sprzedał się w liczbie 56 818 egz., a sprzedaż ogółem drugiego wydania (marcowego) wyniosła 55 521 egz.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie należało do magazynu „Księżniczka” (Egmont Polska) z wynikiem na poziomie 51 229 egz., wyższym o 20,03 proc. niż rok wcześniej. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu, a przed rokiem tytuł ten był czwarty.
Z drugiej lokaty na ostatnią pozycję podium spadły zaś „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska). Sprzedaż ogółem tego magazynu wyniosła 47 131 egz., po jednak wzroście o 0,96 proc.
Największy spadek, wynoszący 40,20 proc. do 24 125 egz., odnotował natomiast „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska). W zestawieniu spadł on z miejsca 5. na 8.
ZKDP |
luty |
Dynamika |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Lego Ninjago |
69 926 |
62 008 |
61 308 |
- |
- |
- |
- |
Księżniczka |
63 000 |
51 229 |
51 229 |
55 000 |
42 681 |
42 681 |
20,03% |
Zabawy i Marzenia z Barbie |
68 000 |
47 131 |
47 131 |
70 000 |
46 684 |
46 684 |
0,96% |
Mój Kucyk Pony |
58 200 |
46 219 |
46 219 |
60 328 |
44 209 |
44 209 |
4,55% |
Świnka Peppa Magazyn |
42 966 |
38 097 |
38 097 |
42 983 |
32 734 |
32 734 |
16,38% |
Scooby - Doo! |
69 970 |
35 031 |
34 392 |
74 976 |
54 839 |
54 047 |
-36,37% |
Lego Friends. Magazyn |
44 783 |
32 696 |
32 696 |
49 837 |
33 393 |
33 393 |
-2,09% |
Kubuś i Przyjaciele |
48 000 |
24 125 |
24 125 |
48 000 |
40 344 |
40 344 |
-40,20% |
Auta |
37 000 |
22 902 |
22 902 |
40 000 |
26 540 |
26 540 |
-13,71% |
Magazyn MiniMini |
39 980 |
21 690 |
21 690 |
42 972 |
26 493 |
26 493 |
-18,13% |
Magazyn Mia and Me |
42 963 |
19 926 |
19 926 |
- |
- |
- |
- |
W lutym 2016 roku w porównaniu do stycznia 2016 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 64,23 proc.) również pochwalić się mogła „Księżniczka”. Z kolei najwięcej stracił „Lego Friends. Magazyn” (Media Service Zawada) - było to 5,01 proc.
ZKDP |
2016 |
Dynamika |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
luty |
styczeń |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Lego Ninjago |
69 926 |
62 008 |
61 308 |
69 941 |
62 974 |
62 974 |
-2,65% |
Księżniczka |
63 000 |
51 229 |
51 229 |
52 000 |
31 193 |
31 193 |
64,23% |
Zabawy i Marzenia z Barbie |
68 000 |
47 131 |
47 131 |
68 000 |
41 566 |
41 566 |
13,39% |
Mój Kucyk Pony |
58 200 |
46 219 |
46 219 |
58 200 |
42 466 |
42 466 |
8,84% |
Świnka Peppa Magazyn |
42 966 |
38 097 |
38 097 |
42 996 |
34 763 |
34 763 |
9,59% |
Scooby - Doo! |
69 970 |
35 031 |
34 392 |
69 988 |
31 207 |
30 368 |
13,25% |
Lego Friends. Magazyn |
44 783 |
32 696 |
32 696 |
44 662 |
34 421 |
34 421 |
-5,01% |
Kubuś i Przyjaciele |
48 000 |
24 125 |
24 125 |
36 200 |
24 429 |
24 429 |
-1,24% |
Auta |
37 000 |
22 902 |
22 902 |
38 000 |
17 969 |
17 969 |
27,45% |
Magazyn MiniMini |
39 980 |
21 690 |
21 690 |
39 987 |
22 458 |
22 458 |
-3,42% |
Magazyn Mia and Me |
42 963 |
19 926 |
19 926 |
42 977 |
14 122 |
14 122 |
41,10% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Lego Ninjago” na czele sprzedaży pism dziecięcych. „Kubuś i Przyjaciele” o 40 proc. w dół