SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Lechendarne” orzeźwienie w reklamach nowego Lecha (wideo)

Kompania Piwowarska rozpoczęła działania reklamowe nowych wersji lagerów: alkoholowego Lech Chmiele Cytrusowe i bezalkoholowego Lech Free 0,0% Chmiele Cytrusowe. Za kampanię odpowiadają Bardzo, Zenith, PRISM Studio, Cut the Mustard, Tailor Made PR.

Lech Premium i Lech Free po raz pierwszy występują we wspólnej kampanii, obejmującej różne punkty styku - od tv, przez social media, aż po współpracę z influencerami. To nowość dla obu wariantów, ponieważ do tej pory Lech Premium i Lech Free 0,0% były komunikowane osobno.

Reklama, w której zaprezentowano produkty przenosi nas w imprezowy klimat, a jej dopełnieniem jest obecność charakterystycznego dla marki barda. Oprócz spotu telewizyjnego, promocja obejmie także szereg działań digitalowych i outdoorowych. Kampania stanowi kolejną odsłonę platformy komunikacyjnej.

- Połączyliśmy dwie marki, aby jeszcze mocniej podkreślić, że wyjątkowym smakiem chmieli cytrusowych mogą cieszyć się wszyscy – niezależnie od tego, którą wersję piwa wybiorą. Mimo innowacji w komunikacji, całość działań i główne przesłanie nadal osadzone jest na platformie „Lechendarności” - mówi Paweł Marciocha, brand manager Lech Premium.

Za komunikację ATL odpowiada agencja Bardzo, zakupem i media planem zajął się dom mediowy Zenith, a koncepcją i projektem opakowań PRISM Studio. Działania digitalowe koordynuje agencja Cut the Mustard, a za współpracę z influncerami i komunikację PR odpowiada Tailor Made PR.

Dołącz do dyskusji: „Lechendarne” orzeźwienie w reklamach nowego Lecha (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl