SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kupujący auta korzystają z wideo online

Pomimo ogólnego spowolnienia na rynku sprzedaży samochodów w USA, konsumenci coraz częściej przy szukaniu nowego samochodu korzystają z klipów wideo w sieci.

Z najnowszego badania Google, przeprowadzonego przez firmę Compete, wynika, że w ciągu ubiegłego roku liczba wyszukiwań nazw marek samochodów razem z terminem "video" wzrosła aż o 237 procent - informuje serwis ClickZ.

W samym marcu bieżącego roku lider na rynku internetowych wyszukiwarek odnotował 240 tysięcy takich wyszukiwań.

Z badania wynika również, że konsumenci nie kierują się tylko do serwisów internetowych producentów pojazdów. W celu wyszukania interesujących ich informacji, 41 procent planujących zakup auta kieruje się do serwisu YouTube.

źródło: ClickZ

Dołącz do dyskusji: Kupujący auta korzystają z wideo online

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl