Które serwisy internetowe najbardziej przyciągają użytkowników?
W serwisach RMFon.pl, Kurnik.pl i FabrykaMuzy.pl ich użytkownicy przeciętnie spędzają najwięcej czasu. W czołówce stron, które przyciągają internautów na najdłużej, znajdują się też WP.pl i Onet.pl.
Dane z Megapanelu PBI/Gemius przygotowane dla Wirtualnemedia.pl pokazują, że RMFon.pl, Kurnik.pl i FabrykaMuzy.pl to jedyne serwisy, w których przeciętny użytkownik w listopadzie ub.r. spędził ponad 10 godzin. RMFon.pl - do września działający jako MiastoMuzyki.pl (więcej o tym rebrandingu) - i FabrykaMuzy.pl to witryny radiowe (należące, odpowiednio, do Grupy RMF i Grupy Radiowej Time), a Kurnik.pl to strona z grami online.
W rankingu witryn, które przyciągają internautów na najdłużej, są jeszcze trzy inne serwisy radiowe: RadioZet.pl (należące do Eurozetu), Tuba.pl (Agora) i Open.fm (GG Network). Nad nimi znalazł się uruchomiony we wrześniu ub.r. TVNplayer.pl - serwis z programami i serialami ze stacji Grupy TVN, który szybko wszedł do czołówki serwisów VoD (zobacz ich szczegółowe dane). Zestawienie uzupełniają dwa portale horyzontalne: WP.pl i Onet.pl, które zanotowały zdecydowanie największe liczby użytkowników i odsłon, oraz słownik internetowy Ling.pl.
Serwisy, w których użytkownicy spędzają najwięcej czasu (Megapanel PBI/Gemius, listopad 2011) |
|||||
serwis | real users | odsłony | czas [godz] | czas na RU [godz:min:s] | zasięg |
rmfon.pl | 720 099 | 9 621 986 | 10 719 573 | 14:53:10 | 3,78% |
kurnik.pl | 716 330 | 111 403 463 | 9 197 374 | 12:50:22 | 3,76% |
fabrykamuzy.pl | 389 589 | 3 951 701 | 4 418 821 | 11:20:32 | 2,04% |
tvnplayer.pl | 1 053 532 | 49 484 477 | 9 903 172 | 09:24:00 | 5,53% |
radiozet.pl | 456 192 | 4 416 515 | 4 039 050 | 08:51:14 | 2,39% |
tuba.pl | 270 361 | 3 845 119 | 2 350 935 | 08:41:44 | 1,42% |
open.fm | 275 138 | 3 148 237 | 1 843 518 | 06:42:01 | 1,44% |
wp.pl | 10 767 663 | 1 796 858 650 | 66 489 908 | 06:10:30 | 56,49% |
onet.pl | 12 551 437 | 2 704 445 096 | 70 898 243 | 05:38:55 | 65,84% |
ling.pl | 683 616 | 3 770 151 | 3 423 548 | 05:00:29 | 3,59% |
W skali roku największe wzrosty czasu, który spędzał w nich miesięcznie przeciętny użytkownik, osiągnęły Tuba.pl i FabrykaMuzy.pl - odpowiednio ponad cztery i prawie trzy godziny. Na Kurnik.pl i RadioZet.pl internauta przebywał średnio po około półtorej godziny dłużej niż przed rokiem. Niewielkie wzrosty pod tym względem zanotowały RMFon.pl i WP.pl, za to nieznaczny spadek - Onet.pl.
Serwisy, w których użytkownicy spędzają najwięcej czasu, rok po roku (Megapanel PBI/Gemius) | ||||||
serwis | listopad 2011 | listopad 2010 | ||||
real users | odsłony | czas [godz] | real users | odsłony | czas [godz] | |
rmfon.pl | 720 099 | 9 621 986 | 10 719 573 | 592 552 | 9 039 962 | 8 639 128 |
kurnik.pl | 716 330 | 111 403 463 | 9 197 374 | 897 892 | 127 314 251 | 10 337 790 |
fabrykamuzy.pl | 389 589 | 3 951 701 | 4 418 821 | 337 699 | 2 571 523 | 2 895 933 |
tvnplayer.pl | 1 053 532 | 49 484 477 | 9 903 172 | - | - | - |
radiozet.pl | 456 192 | 4 416 515 | 4 039 050 | 472 974 | 5 589 060 | 3 472 805 |
tuba.pl | 270 361 | 3 845 119 | 2 350 935 | 420 110 | 7 038 375 | 1 936 701 |
wp.pl | 10 767 663 | 1 796 858 650 | 66 489 908 | 10 910 599 | 1 966 840 606 | 65 640 142 |
onet.pl | 12 551 437 | 2 704 445 096 | 70 898 243 | 12 230 558 | 2 881 859 488 | 75 038 440 |
Dołącz do dyskusji: Które serwisy internetowe najbardziej przyciągają użytkowników?