„Kobieta i Życie” liderem, „Olivia” straciła najwięcej
Większość miesięczników poradnikowych dla kobiet w lutym br. zanotowało spadki sprzedaży, największy z nich dotknął „Olivię”. Liderem sprzedaży w segmencie jest „Kobieta i Życie”.
Sprzedaż ogółem miesięcznika "Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2010 roku wyniosła 547 765 egz. i była wyższa niż rok wcześniej o 5,5 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazło się pismo "Dobre Rady" (Burda Publishing Polska), które sprzedało się w ilości 517 652 egz., czyli zanotowało wzrost o 0,01 proc.
Pozycję trzecią zajął „Poradnik Domowy” (Agora) ze sprzedażą ogółem w lutym br. na poziomie 396 960 egz. (spadek o 2 proc.).
Największy spadek sprzedaży ogółem w segmencie zanotowała „Olivia” (Marquard Media Polska), która w drugim miesiącu br. rozchodziła się średnio w nakładzie 221 193 egz., czyli mniejszym o 17,4 proc. niż rok wcześniej.
luty | ||
2010 | 2009 | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Kobieta i Życie | 547 765 | 519 049 |
Dobre Rady | 517 652 | 517 286 |
Poradnik Domowy | 396 960 | 405 238 |
Świat Kobiety | 394 469 | 403 169 |
Claudia | 235 966 | 284 279 |
Olivia | 221 193 | 267 812 |
Porównując dane z lutego br. do danych ze stycznia widać, że największy wzrost sprzedaży zanotowała „Kobieta i Życie”, a największy spadek dotknął „Olivię”.
2010 | ||
luty | styczeń | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Kobieta i Życie | 547 765 | 422 033 |
Dobre Rady | 517 652 | 489 508 |
Poradnik Domowy | 396 960 | 341 993 |
Świat Kobiety | 394 469 | 439 046 |
Claudia | 235 966 | 254 870 |
Olivia | 221 193 | 254 764 |
Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” liderem, „Olivia” straciła najwięcej