SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kanały TVP zyskują najwięcej

Polsat traci pozycje lidera rynku reklam. Rosną przychody TVN

Tegoroczne wakacje były, po względem oglądalności, najbardziej udane dla TVP. W porównaniu z trzecim kwartałem 2002 kanały telewizji publicznej odnotowały największy wzrost udziału w rynku w telewizyjnym. W badanym okresie najwięcej stracił TVN Siedem oraz Polsat.

  III kwartał 2003 III kwartał 2002
Stacja SHR % SHR %
TVP1 24,68% 25,49%
TVP2 20,66% 19,57%
Polsat 15,94% 16,96%
TVN 13,51% 13,65%
TV4 3,80% 3,79%
Tele5 0,36% 0,17%
TVPReg/TVP3 5,70% 4,23%
RTL7/TVN7 2,06% 2,66%

Jak wynika z danych AGB Polska mała rewolucja zaszła na rynku reklamowym. Polsat stracił zajmowaną od dawna pozycję lidera i spadł na trzecie miejsce. Najwięcej, wg oficjalnych cenników, zarobiła telewizyjna "Jedynka", która zanotowała jednak wynik słabszy niż rok temu.
  Wpływy z reklam
Stacja III kwartał 2003 III kwartał 2002
TVP1 367 718 050 401 870 700
TVN 308 880 105 285 594 565
POLSAT 308 038 480 419 885 185
TVP2 185 925 805 203 990 465
TV4 37 738 895 48 420 570
TVPReg/TVP3 25 485 050 10 636 090
RTL7/TVN7 23 508 580 26 778 545
Tele5 7 163 910 6 011 223
Total 1 264 458 875 1 001 316 643
Dane: AGB Polska

Dołącz do dyskusji: Kanały TVP zyskują najwięcej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl