SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kanały lifestylowe: TVN Style liderem, Polsat Play mocno do góry

W lutym br. na pozycję lidera oglądalności wśród stacji lifestylowych awansował TVN Style. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Play, z kolei największy spadek zanotował Wedding TV. Hitem wśród programów było „Wiem, co jem”.

Udział TVN Style w lutym 2013 roku wyniósł 0,64 proc. po wzroście względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 61,7 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Tym samym kobieca stacja TVN na pozycję lidera awansowała z miejsca trzeciego.

Z trzeciej lokaty na drugą awansował Polsat Play, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 64,6 proc. i wyniósł 0,46 proc. Z kolei na ostatnie miejsce podium spadł kanał TLC. Udział tej stacji jednak wzrósł o 10,9 proc. i ostatecznie wyniósł 0,45 proc.

Kanał TVN Turbo spadł z miejsca pierwszego na czwarte, notując wynik na poziomie 0,43 proc. (- 5,2 proc.). Z kolei największy spadek w rankingu zanotował zajmujący ostatnią lokatę kanał Wedding TV, którego udział zmniejszył się aż o 80,9 proc. do poziomu niespełna 0,01 proc.

wszyscy 4+
luty 2012 2013
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
TVN Style 27 630 0,397 44 648 0,642
Polsat Play 19 482 0,280 32 078 0,461
TLC 28 089 0,404 31 202 0,448
TVN Turbo 31 872 0,458 30 211 0,434
Polsat Cafe 17 426 0,251 22 967 0,330
kuchnia+  7 971 0,115 7 232 0,104
Domo+  7 886 0,113 6 256 0,090
Polsat Food - - 5 609 0,081
BBC Lifestyle 5 528 0,079 3 145 0,045
CBS Drama  5 961 0,086 3 085 0,044
Viacom Blink 1 232 0,018 1 445 0,021
Wedding TV 3 270 0,047 628 0,009


Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem z miejsca trzeciego na pozycję lidera awansowała stacja TVN Style, której udział wzrósł tutaj najbardziej w zestawieniu, bowiem o 68,3 proc. i ustabilizował się na poziomie 0,88 proc. Drugie miejsce ex aequo z wynikiem 0,68 proc. zajęły kanały TVN Turbo (w dół o 0,9 proc.) i TLC (w górę o 28,3 proc.). Najwięcej straciła telewizja Wedding TV - było to aż 79,2 proc. do poziomu 0,01 proc.

wszyscy 16-49
luty 2012 2013
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
TVN Style 14 873 0,520 24 265 0,875
TVN Turbo 19 494 0,682 18 763 0,676
TLC 15 075 0,527 18 769 0,676
Polsat Play 9 838 0,344 15 487 0,558
Polsat Cafe 9 118 0,319 11 546 0,416
Polsat Food - - 2 967 0,107
kuchnia+  4 738 0,166 2 642 0,095
Domo+  2 698 0,094 2 273 0,082
BBC Lifestyle 3 702 0,129 1 741 0,063
CBS Drama  2 552 0,089 1 264 0,046
Viacom Blink 774 0,027 446 0,016
Wedding TV 1 376 0,048 283 0,010


Najchętniej oglądanym programem w stacjach lifestylowych w lutym 2013 roku był magazyn poradniczy „Wiem, co jem. Wiem, co kupuję”, który do TVN Style przyciągnął uwagę aż 340 tys. widzów. Do rankingu top 10. stacja ta wprowadziła najwięcej, bo aż pięć pozycji. Trzy miejsca zajęły programy nadane przez Polsat Play, a po jednym pozycje z anten TVN Turbo i TLC.

Raport TOP programów Stacja Wszyscy 4+
Program AMR SHR %
WIEM CO JEM WIEM CO KUPUJE /PROG.PORAD.POL./ TVN Style 339 532 2,18
SMIERC NA 1000 SPOSOBOW /SER.DOK.USA/ Polsat Play 250 586 2,51
SKARBY III RZESZY /SER.DOK.POL./ Polsat Play 248 952 1,79
IDEALNA NIANIA /REALITY SHOW POL./ TVN Style 234 388 1,77
MILOSC I SEKS PO CZTERDZIESTCE /FILM DOK.FRAN./ TVN Style 234 009 1,51
CHLOPAKI DO WZIECIA /MAG.POL./ Polsat Play 233 448 1,56
LEGENDY PRL /PROG.MOTOR.POL./ TVN Turbo 225 985 1,99
BEZ OPOROW /REP.POL/ TVN Style 218 927 1,65
PANI GADZET /PROG.PORAD.POL./ TVN Style 207 854 1,84
WSTYDLIWE CHOROBY /SER.DOK.W.BRYT./ TLC 205 015 1,32


Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.

Dołącz do dyskusji: Kanały lifestylowe: TVN Style liderem, Polsat Play mocno do góry

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl